Yalnızlık zordur Yelkovandaki bütün kozalar çürür Bu yüzden yalnız adamların ve kelebeklerin sonu ucuz birer ölümdür Açın bakın ey ahali Matta Markos Luka ve Yuhanna’ya Unutulmuş ve ufku karartılmış bir adam - bir yalnız adam - nasıl kan ağlar çivilerle tutturulduğu akrebin kuyruğunda
Dalgaların koynunda martılar boğulur detone gırtlaklarda yorulurken şarkılar Ben gözlerimi çıkarırım o anlarda hüznümden - sıkıntıdan bazen de - gülün dikenleriyle Şimdi söyleyin ey ahali Göç yolunda yarin eteklerine dökülen kırlangıçlar nerede ? Bir lokmayı ikiye bölen aşıklar şimdi hangi cennetlerde ?
Yalnızken diyorum zaman eceli kazır adamın bileklerine Saniyelerin hışmından teninde yangın çıksa temizleyemez adam Ganj nehrine girip çıksa Dünü bir adım dünü bile yırtıp atar çünkü melekler notlarını aldıktan sonra Bu yüzdendir ve yeminle böyledir yalnızlıktan kaç gün eksildiğinin yazılamaması roma rakamıyla yorgun duvarlara Şimdi söyleyin ey ahali Kutsal kitaplarda cezası yokken öpüşmenin hani nerede güneşdoğarken tam tepedeyken ve batarken gölgesi öpüşenlerin ?
Dakikalar sarar yalnız adamı dikenli teller gibi ve taşlarla bozar ebabiller topuk seslerini özlemiş sokakların huzursuz sessizliğini Anlatılmaz o vakit anlatılmamalıdır mutlu biten masallar - haram değilse de mekruhtur belki - Bozarlar çünkü yalnız adamın moralini Şimdi söyleyin ey ahali Hani nerede lunaparklarda el ele tutuşanlar ? Hani nerede - makyajlarını mı bitiremedi - “Emanetim senin” diyen palyaçolar ?
Yazık değil mi ? Kelebek mezarları d/oldu tüm yelkovanlar …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KELEBEK MEZARI DOLU YELKOVANLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KELEBEK MEZARI DOLU YELKOVANLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Palyaçolar, aslan terbiyecileri, jonklörler, hatta izleyici.. herkesin yalancı ve yalan olduğu bir dünyada insanın yolunu bir yalandan ayırarak bulması kolay mı.. sert bir kahve daha.
KELEBEK MEZARI DOLU YELKOVANLAR şiirini beğeniyle okudum. Nice şiirlere diyor, Şairimi KUTLUYORUM...