Okuduğunuz şiir 30.10.2019 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
SENİN YÜZÜNDEN ÖLÜMLÜ KALDIM
Ah Lelia Herkes bir şarkıyı yanlış söylerse o şarkının sözleri boynunu bükmez mi ? Senden sonra her gelen yanlış söylüyor beni Detone sesleri kulaklarımı tırmalıyor Boynumu da bükemiyorum Giderken bıraktığın kokun hala orada duruyor
Ağlamak diyorum Lelia Ağlamak benim de hakkım değil mi ? Bilmiyorsun Gözyaşlarımı saklarken küstürdüm ben gözlerimi ve kaçırdım sofrasında İsa’nın son akşam yemeğini
Ah Lelia Perde açıldığında sergileyeceğim rolün repliklerini kendim yazmadığım için ezberlemedim Sense rolünü iyi oynayanları alkışlamayı severdin Ben bilmiyor muydum Lelia asil bir aşık kılığında sokulmayı dudaklarının kenarındaki rıhtıma ? Bilmiyor muydum dilini dualarla doldurmuş dilenci sesiyle sokulmayı koynundaki bahara ? Anlamıyorsun Yalan söyle(ye)mediğim için değil martıları etimle beslediğim için Lelia almadılar beni Musa’nın çöldeki sofrasına
Ah Lelia Yaşadığıma inanmadığım anlar oluyor çokça - sanırım ilk kez birbirimizin yalnızlığını çoğalttığımız zaman hissetmiştim bunu - İşte o anlarda bileklerimde gezinmek sadece Bileklerimde jilet keskinliğinde gezinmek sakinleştiriyor ruhumu Nefes almakta da zorlanıyorum Lelia çünkü çok kalabalığım senden sonra Caddeler geçiyor boğazımdan Caddeler ki insanların ayak izlerinden bozma Önümde hüzün dilinden başka dil bilmeyen kadınlar var Pastel tonlarda kelimelerle konuşmayı maharet sayan Arkamda intihar seçeneği gibi makyaj yapan kadınlar var Gözlerini kaçırıyor diye aynaları suçlayan Sağımda ölümü yarattı diye Tanrıyı suçlayan adamlar var Gün yüzü görmemiş küfürlerle isyan başlatan Solumda kadınının saçlarını kokladı diye rüzgarlara yumruk sallayan adamlar var Aynı kadının ellerini namlu soğuğu tav(r)ında tutan Söylesene Lelia bunca kalabalıkta elimde senden kalan yüklemlerin hangisini ben zamirine bağlarsam kovmazlar artık beni Halil İbrahim’in sofrasından ?
Ah Lelia Herhangi bir kutsala bakar gibi baksaydın yüzüme Bir ayeti yorumlar gibi konuşsaydın Mushaf’ı tutar gibi ellerimi tutsaydın - ki bunlar İsa gibi ölüyü diriltmekten Musa gibi Kızıldeniz’e hükmetmekten İbrahim gibi ateşi söndürmekten kolaydı - ama bakmadın … ama konuşmadın … ama tutmadın … Senin yüzünden ölümlü kaldım Lelia Senin yüzünden ölümlü kaldım …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİN YÜZÜNDEN ÖLÜMLÜ KALDIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİN YÜZÜNDEN ÖLÜMLÜ KALDIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Maide (sofra) suresinde der ki; Allah sebebsiz rızık verendir.. Zekeriya a.s. 'ın dilinden böyle aktarılır bize. Sevmek, sevilmek en büyük rızık.. muhatabı da Rabb.. kimse kimseyi kovamaz o sofradan. Her gönül, ferahnâk olsun.. insan sevmeye devam edecek, ibadet gibi.. saygılar şiire de şaire de.
Ölümsüzlüğün soguk yüzü ve Lelia çok cektirirdi cok Yaşadığınız inancına bile tam sahip değilken ustelik. Lelia daha nice şiirler yazdırsın Gün aydınlığı diliyorum,saygilarimla