Okuduğunuz şiir 13.8.2019 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Düş Terzisi
Düş Terzisi
Düş terzisi geldi hanım kapınızda duruyor Kalplerdeki yırtık sökük itinayla dikilir Sihirli bir değnek ile zilinize vuruyor Toplu iğne döküldüyse sürfile de çekilir.
İki yaka bir araya gelmiyorsa sorun yok Bir fermuar takılarak sorunları çözülür Kâbuslardan kurtulmaya torbasında çare çok Kanaviçe kumaşından acılar da süzülür.
Yanmış ise bir tarafı yıprandıysa yüreğin Yama hazır morçiçekli teyellenir çarçabuk Tela ekler dimdik tutar eğildiyse direğin Fase yapmaz, kuplarına farbe ekler ve boncuk.
Obje motif gerekirse hiç çekinmez kullanır Paftaya da gerek görmez o işinde mahirdir Kloş etek ve evaze hiç fark etmez pullanır Elindedir tüm malzeme makas onda sihirdir.
Düş terzisi geldi hanım acelesi var onun Kalbi kırık insanlarla dolmuş iken bu dünya Tebessümü kazanç ona değişimden memnunun Dikkat edin her kapıya uğrayamaz bu rüya.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düş Terzisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düş Terzisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkesin bir düş terzisine ihtiyacı var... Yoksa nasıl yamalanır bunca sökük ve yırtıklar.. Umut dolu bir şiirdi.. Tebriklerimi bırakıyorum sayfanıza Sevgilerimle...
Hayata pozitif bakmak ne hoş. Kartanem terzilerin tüm mahareti öylesine güzel tetimlerle dile gelmiş ki geçmişte terzilik yaptı mı diye soru sordum kendime. Düş terzisi olmayı isterdim doğrusu.
Çok teşekkür ederim kartanem Düşümde yatanlar güzel olacak diyor Sabret Gayret et Dua et Buna inan diyor OLMAK ZORUNDAYIM... Zamanı kendi lehime inanıp çevireceğim Daha çoook şiir yazacağım inşaallah okuyacağım sizlerle
Günün şiri seçilen "DÜŞ TERZİSİ" şiiinizi ve sizi tebrik eerm..
......................................... Saygı ve selamlar..