Fotoğrafını serdim kahvaltı masasına Aldırmadan gönlümün büyüyen tasasına İsyan edip haykırdım ayrılık yasasına Ekmeğin arasına seni sürdüm Ayşenur Yutamadım bir türlü hep öksürdüm Ayşenur.
Tabakta yeşil zeytin eşdeğerdi gözüne Bal mıydı dudakların tat vermişti özüne Neden bırakıp gittin bakıp da el sözüne Çatalımın ucuna seni taktım Ayşenur Alamadım ağzıma durup baktım Ayşenur.
Masum muydu bakışın eksik miydi gülüşün Yarıda mı kalmıştı gece gördüğün düşün Değer miydi ağlamak değer miydi bir düşün Demliğe seni döktüm çay inledi Ayşenur Kaynamaktan vazgeçti su dinledi Ayşenur.
Dokunurken bardağa kaşıklar vermedi ses Susup dinledim ama duyamadım tek nefes Adını heceledi çevremde duran herkes Üstümüzden çekti bak gün nurunu Ayşenur Gel desem kırar mısın gururunu Ayşenur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYŞENUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYŞENUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özlem, sevgi ve hasreti içinde barındıran harika bir şiir. Torunlar neden bu kadar seviliyor bilmiyorum ama sevgileri bir başka oluyor. Yüreğinize, gönlünüze ve emeğinize sağlık şaire. Tebrik ediyorum ve yürekten kutluyorum sizi. Selam ve saygılarımla hayırlı akşamlar diliyorum.
Tebrikler hocam yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun yine anlam dolu bir şiir okudum kaleminizden nice şiirlere inşallah Allah bağışlasın torun bsşkadır hocam yolu açık olsun Sonsuz saygılarımla Hayırlı akşamlar dilerim
Tebrikler hocam yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun yine anlam dolu bir şiir okudum kaleminizden nice şiirlere inşallah Allah bağışlasın torun bsşkadır hocam yolu açık olsun Sonsuz saygılarımla Hayırlı akşamlar dilerim
Torun baldan tatlıdır derler ya. Şiir de yekûn sevgiyle serenat yapmış resmen uzaktan uzağa. Hemen koşup gelmeli Ayşenur, gün nuruyla bile. Tüm güzellikleri torununuzla yaşamanız dileğiyle, şiire gönül dolusu tebrikler sevgiler.
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Torununuz Ayşenur Aslı'ya tüm hayatında sevdikleriyle birlikte sonsuz başarılar diliyorum, bahtı açık olsun. Muhteşem güzellikteki duygu dolu şiirinizle moral motivasyon vermişsiniz, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Sevginiz hiç tükenmesin, sevdiklerinizle birlikte sağlık, mutluluk ve huzur içinde hayırlı ömürler diliyorum. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler ve iyi akşamlar dileğiyle. Sağlıcakla kalın.
Teşekkürler ablası, aslında o da defterin müdavimlerinden ama okulu bitene kadar paylaşım yapmayacak. inşallah psikolog olacak bu final haftasında ona da moral olacak. Sevgilerimle.
torun bu kıymeti ölçülmez buda geçer gençliğine ver dost o da hatasını anlar bir gün kavuşursunuz inşallah sevgi adına çok muhteşem bir şiirdi dost kutlar esenlikler dilerim...
Ayşenur'un dönüşsüz yolda olmamasına duâ ile hüzünlü ancak her zamanki gibi güzel şiirinizi tebrik ediyor, sağlıklı, huzurlu geceler diliyorum Muhterem Âfet Hanım. Allah'a emanet kalın. (Aksakal)