Okuduğunuz şiir 15.7.2019 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Aşkı mı Düşünelim
Huzurumu kaybettim hiçbir yerde yok derken Eller para önünde boşa secde ederken Yılan diller ekranda cahilleri güderken Neler yazmak gerekir aşkı mı düşünelim…
Taş duvar arasında kafesteki bebekler Annesinin göğsünü özgür emmeyi bekler Kanatları incinmiş ağlarken kelebekler Kim benimle hemfikir aşkı mı düşünelim…
Başımızı ezerken siyasetin oyunu Birden terörist edip asaletin soyunu Sandığa doldururken eziyetin oyunu Bizi görsünler hakir aşkı mı düşünelim…
Tüyünü kaybetmişken güvercinin kanadı İkilik yaratırken güçlülerin inadı Yazın ortanca kızı temmuz bile kanadı Ne hissetsin bu fakir aşkı mı düşünelim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkı mı Düşünelim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkı mı Düşünelim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günün şiiri muhteşemdi haz alarak beğeni ile okudum bu anlam dolu şiirinizi. Edip kaleminizi ve elit yüreğinizi can-ı gönülden Tebrik ediyorum. Hemen aklıma "Sessiz Çığlık" Adlı 11. şiir kitabımdaki "Had Safhaya Varmıştır" Şiirim aklıma geldi ve affınıza sığınarak burada paylaşmak istiyorum.
*** Had Safhaya Varmıştır
Siyaset şiiri yazmanın artık, Tehlikesi had safhaya varmıştır. Gaz verip şairi bozmanın artık, Tehlikesi had safhaya varmıştır.
Hicvederek sınırları geçmenin, Cahillerle savaşmayı seçmenin, İleriyi görmeyen bir seçmenin, Tehlikesi had safhaya varmıştır.
Şaşırdıkça başı kuma gömene, Ne söylesem kul kanını emene, Koyun gibi yayılmanın çimene, Tehlikesi had safhaya varmıştır.
Hırsız gibi mal aşırıp çalmanın, Çağ içinde pek de geri kalmanın, Dışarıdan hep borç para almanın, Tehlikesi had safhaya varmıştır.
Kulakları tırmalayan koronun, Sigaranın kafa yapan puronun, Hep yükselen dolar ile yuronun, Tehlikesi had safhaya varmıştır.
Alptekin Yazar
***
En içten selam ve saygılarla, her şey gönlünüzce olsun.
El eleydik kadın erkek erlikte El eleydik yaşlı,genç hep birlikte El eleydik düzenlik de dirlik de Biz ölüme koşup geldik el ele ========================== :::Sayfaya iz düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
:::::Duygularınız bereketli :::::::Sözleriniz hakikatli :::::::::Dostlarınız muhabbetli :::::::::::Olur İNŞALLAH ======================== SELAM VE DUA İLE
Ne denir doğru söze. Ancak yaşanılan bunca kepazeliğin en temel nedeni de sevgisizlik. İnsan sadece RABBENA HEP BANA demeyi yaşam felsefesi olarak seçerse elbette başkalarını gözü görmeyecektir zamanla.Ortada bir kötülük varsa onu yaratan yani ortaya çıkaran nedenleri sorgulamadan yaşanılanların da objektif değerlendirilmesi olası değildir.Sadece bugüne bakarak yarına yürünemez. Dününü bilmeyenin de yarını olamaz. Maalesef yaşananlara baktıkça çoğunluğun günlük algılarla zafer naraları ata ata kendi egolarını tatmin ettiğini görüyor üzülüyorum.Şiire bu gözlerle baktım.Sanırım suçlu sevgi değil , aşk değil ... Onu farkedemeyecek kadar gönül gözü körleşmiş olanlar. Güne taşınan güzelliği bu duygularla alkışladım
Ülkeyi bitirdiler, yakıp ettiler tandır, Sesini çıkarana işleri kumpas zandır, Gel bakıp da görmeyen cahilleri inandır, Halimiz böyle iken aşkı mı düşünelim? diyerek destekliyor, yüreğiniz var olsun diyor, saygılarımla kutluyorum.
Tüyünü kaybetmişken güvercinin kanadı İkilik yaratırken güçlülerin inadı Yazın ortanca kızı temmuz bile kanadı Ne hissetsin bu fakir aşkı mı düşünelim…
Çok haklısınız, bunca hengamede aşkı düşünmek olası dahi değil.. Edip kaleminiz kavi olsun Afet hanım.. Selam ve sevgilerimle, iyi geceler dilerim..
Benim de arzumdu güne gelmesi, çok teşekkürle site seçicilerine kedi olalı bir fare yakaladılar...Afet hanıma da tebrikler ve saygılarımı iletiyorum TÜRKÇE'NİN BAŞKENTİ KARAMAN İLİNDEN...HŞT
ilk şiirlerimde de çok işlemiştim bu konuyu ama son dönemlerde şahit olduğum tutumlar anlayamadığım suç isnat etmeler beni daha çok etkiliyor. Düşünsenize bir defa ben bile hafta yattım bir yıl denetimli kaldım sadece bir iftira yüzünden. Masum olduğum anlaşıldı da dosyam kapandı ama bu süre zarfında aklıma getiremeyeceğim kadar çok mağdur kadın, çocuk tanıdım, hikayelerini dinledim. Yazı mı, kalemim fazla mı keskin ne şiirlerim bile irdelenirken bir de yazıya döksem bu sefer hiç çıkartmazlar beni arada yazıların altına yorum yapmakla yetiniyorum. Önerinize teşekkürler.
Huzurumu kaybettim hiçbir yerde yok derken Eller para önünde boşa secde ederken Yılan diller ekranda cahilleri güderken Neler yazmak gerekir aşkı mı düşünelim…
Sevgili ablacığım bırak aşkı başkaları düşünsün ve yazsın, sen günceli yaz. Nasılsa günceli bilmeyenler ve sanırım yaşamayanlar ( onlar başka bir ülkede yaşıyor olmalılar ) Aşkı düşünsün ve lay lay lom şiirleri yazsınlar. Yine güzeldi her zaman olduğu gibi. Tebrikler ve sevgiler..
Kutlu ve hayırlı olsun; VATAN AŞKIMIZ...
....................................... Selam ve saygılar..