Umut ipi çürüdü gelecek tasasından Suçluları mecliste aklayan yasasından Bombası hazır duran kamyonet kasasından Vallahi billahi de bıktık usandık artık.
Cinsel istismarlardan çocuklara tacizden Korkusundan hakkını savunmayan acizden Türk lirası önünde ataktaki dövizden Vallahi billahi de bıktık usandık artık.
Fikrimizi silahla kurşunlayan yasaktan Dünyaları yutsa da doymak bilmez kursaktan Siyaset şapkasının üstündeki pasaktan Vallahi billahi de bıktık usandık artık.
Sıkıştıkça köşeye aka kara çalandan Masumlara atılan iftiradan yalandan Düzensiz bir düzenden acımasız talandan Vallahi billahi de bıktık usandık artık.
Biraz kalkınma dedik adalet de kayboldu Bizler düştük hep birden kalkınanlar el oldu Eskiden ne güzeldi tarlada ürün boldu Vallahi billahi de bıktık usandık artık.
Demokrasi isteriz yıllarca ülkemizde Ülkümüz de bu bizim inanın ilkemizde Hep barış yanlısıyız inanç var öfkemizde Vallahi billahi de bıktık usandık artık.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bıktık Usandık Artık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bıktık Usandık Artık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatın meali, sevgili Afet Hocam ve gerçekler... Kimi zaman uyumsuz addedilen insan oğlu lakin bilincin himayesinde kendimizi ve tüm olup biteni sorguladığımız... Yürek sesiniz her daim takdir-e şayan ve edebiyatın dokusunu da muhafaza eden. İyi ki varsınız. Sevgi ve selamlarımı sunuyorum tebriklerimin eşliğinde. Ömrünüz çok olsun sevgili hocam.
Bu defterde adabıyla en sert yergileri yazan birkaç usta kalemden birisiniz... Seviyeyi düşürmeden yermek gerçekten ustalık ister.
Her dörtlük başka başka konuları ele almış ama büyük bir başarıyla konusunu üç dizede tamamlamış. Kavuştak dizeler de bütün dörtlüklerin konularına çok uygun bir mesajla 'usanç' duygusuyla bitmiş.
Sözcük hazinenizin genişliğinin temayı işlemenizdeki büyük payıyla şiirinizi ve sizi kutlarım Afet Hanım.
Sitede henüz yeni sayılırım, o nedenle birçok bilgiye sahip değilim tabii. Şiir youmları dışında kimseyle sohbet babında yazışmadığım için çoğunuzu şiirlerinizden tanıdığım kadarıyla biliyorum.
Yazdıklarınıza çok üzüldüm gerçekten. Şiir için büyük bir bedel ödemişsiniz, bu kadarla geçmiş olsun, son olsun inşallah...
Bu açıklamaları 'adabıyla yermek' adına yaptığınzı düşünüyorum, çok haklısınız. Dilin kemiği yok, ölçüsü kişiliğimiz ve hırslarımızdır elbette.
Ne mutlu size. Şu anda sitenin en güvenilen ve sevilen üyelerinden birisiniz, iyi bir şair olmak için harcadığınız çaba boşa gitmemiş.
Siz yazın lütfen, şiir sevenleri boynu bükük bırakmayın bence.
Sizi tekrar ve içtenlikle kutlarım Afet Hanım. Başarılarınızın daim olması dileğimle... Sevgilerimle..
Serap Hanım 50 yaşıma kadar şiir bile okumamış birisiydim, bir hevesle başladım bir kaç üye tarafından hemen her şiirim eleştirildi, kaldı ki şiirin ne olduğunu bile bilmiyordum. Aldığım eleştiri o kadar ağırdı ki o gece kalp krizi geçirdim ve ameliyat oldum. Daha sonra şiirimi geliştirmek için sürekli araştırma yaptım, kurallarını öğrenmeye çalıştım, her öğrendiğimi de arkadaşlarıma anlattım. Hece şiirini seviyorum ancak kesinlikle hatayı görmemezlikten gelemem. Evet önceleri eleştiriden çok uyarma şeklindeydi söylediklerim ama bir çoğu kızdı, sözlerimi dikkate alanlar şu anda sitede iyi olarak gördüğümüz şairlerdir ve oldukça fazladır. Birkaç kişi haricinde kimsenin şiirine karışmıyorum, beğenirsem okurum ki zaten ilk dizeden şiirin ne olduğu belli oluyor, bazen yazarım bir şeyler bazen yazmam. Artık şiir yüzünden üzülmek istemiyorum zaten yazmama kararı aldım. son günlerde paylaştıklarım da sadece manzume...
bunlardan bıktığımız gibi sebep olanlardan da bıktık usandık...din adamı görünenlerin ahlaksızlıklarından da bıktık. yalandan, çalandan, talandan, riyakar bakışlardan ve münafıklardan da bıktık... ibretlik ve de imrenerek okuduğum, milletimizin on beş yıldır yaşdıklarını o kadar güzel anlatmış ki mümtaz kaleminiz...tüm gönlümden kutluyorum. selam ve saygılarımla...
Kimi zaman uyumsuz addedilen insan oğlu lakin bilincin himayesinde kendimizi ve tüm olup biteni sorguladığımız...
Yürek sesiniz her daim takdir-e şayan ve edebiyatın dokusunu da muhafaza eden.
İyi ki varsınız.
Sevgi ve selamlarımı sunuyorum tebriklerimin eşliğinde.
Ömrünüz çok olsun sevgili hocam.