Bir afet olmalıydım cehaleti yıkacak Haksızlığı kodese ömür boyu tıkacak Terör denen belanın kanını akıtacak Huzur bulsun bu millet bir afet olmalıydım
Bir hortum olmalıydım yutmaya silahları Sürükleyip denize ağlatan sabahları Kökünden kazıyarak kula eyvallahları Mutlu olsun cemiyet bir hortum olmalıydım.
Bir kaya olmalıydım ezmeye iftirayı Önüne sürüklenip kapatıp mağarayı Ebruli renk getirip kaybederek karayı Halkım bulsun adalet bir kaya olmalıydım.
Bir volkan olmalıydım kötülere lav saçan Cehennem kapısını yalancılara açan Ama zarar görmesin ne yüzen ne de uçan Abat olsun bu devlet bir volkan olmalıydım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR AFET OLMALIYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR AFET OLMALIYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gereklilik kipiyle '-di'li' geçmiş zamanla çekimlenen dörtlük sonu eylemler, 'keşke' serzenişini sızdırıyor dizelerden.
Gözlenen aksaklıkları gidermek adına çare üretmek için kişisel bir çabanın 'ütopik' düzeyde anlatılması 'ancak böyle hallolabilir' çaresizliğine vurgu yapıyor.
Toplumsal yaklaşımlı, duyarlı bir yüreğin çok başarılı bir şiiri. İçtenlikle kutlarım Afet Hanım.
Afet olmalıydım..aslında bu isminizden dolayı çok sıkıntı yaşadınız. Şu var ki bu kadar kötülüğe bir afet uzak değil "kula bela gelmez HAK yazmadıkça Hak bela vermez kul azmadıkça.
Siz isminizin tersi bir yüreğin sahibisiniz. Ne yazık ki bu toplum kurtlar tarafından yönetiliyor yokluk sıkıntı haksızlık o kadar çok ki adaletsizlik Allah er geç bunların hak ettiğini bunlara verecek. Kendi afetlerinde kasıp kavrulacaklar Dilim sivri sukut ettim.,,,. Sevgilerimle kar tanem
Şahane bir şiir…
Şiir güzelliğin aynasıdır…
....................................... Selam ve saygılar..