Uzak kalmak gündemden beyin yakan her demden En öndeki âdemden bıkmadık mı ademden Hayal kurup yazarak rahata ermeliyim Bipolar duyguları denize vermeliyim. Denizler de taşar mı beni azdıran gamdan Kurtarır mı dalgalar başımdaki cudamdan Uzak kalmak gündemden aldığım ceridemden Düşünürüm epeyden vazgeçmem kaidemden.
Gündemden uzak kalmak tatlı düşlere dalmak Endişeleri salmak zaman gibi kısalmak Çareyi büyütmeye güneşe sermeliyim Daha çiçek açmadan acele dermeliyim Doğru mudur bilemem olana desem yalan Rahat mı edeceğim eller ederken talan Gündemden uzak kalmak yokluklardan ram almak Boşaldıkça boşalmak gün geçtikçe ufalmak.
Kalmak gündemden uzak olur mu bana tuzak Düz yollar artık zikzak kiler boş yok ki erzak Beynimdeki siniri çekip de germeliyim Yaşamaktan vazgeçip artık gebermeliyim. Toprak kabul eder mi yeter diyerek gitsem Çimlenmemiş tohumun türküsünü işitsem. Kalmak gündemden uzak dokunur mu hiç sazak Rızkımızı bol etsin yardım etsin El Rezzak.
Huzuru bulmak için uzak kaldım gündemden Haberi formatladım takipçi olmaz benden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uzak Kalmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uzak Kalmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirleri yazan eller Şiiri yazdıran hisler Ne güzeldir,ne incedir Şiir okuyan gönüller --------------------------- -------Sevgi ve huzur dolsun -------Sitem,dert yüklü gönüller -------Hep yazsın asla susmasın -------Duygu haz dolu kalemler --------------------------------------- -----------Tebrik ediyorum Üstadım -----------Kaleminiz susmasın,Daim hakikat yazsın -----------ALLAH'IN SELAMI ÜZERİNİZE OLSUN =============== SELAM VE DUA İLE
Duygular hisler ve anlatımlar su gibi. kutluyorum