Sen gül ki şen olsun gülşende güller Şen şakrak ötüşsün mahzun bülbüller Rayihalar saçsın lila sümbüller Sönmesin gözünde yanan fenerin Gülümsemek olsun senin hünerin.
Sen gül ki yeşersin kupkuru bağlar Güneşten yanmasın tepeler dağlar Huzur ile geçsin önünde çağlar Yalnız seni görsün her ley-ü nehar Kışın çabuk geçsin gelsin ilkbahar.
Derdi bana annem ölmeden önce Şimdi söyler miydi bizi görünce Belki de alırdı türlü düşünce Zaman çok değişti gülmek ar oldu Yapraklar döküldü sonbahar oldu.
Umudum kalmadı gelecek günden Feragat mı ettim her gün öğünden Çevremiz geçilmez aksi üzgünden Maaşlar yerinde oynarken seksek Düz yollar tıkandı her taraf tümsek.
Geçmiyor saatler tatlı rüyayla Farkımız kalmadı yoksul Asya’yla Sarıldık hepimiz yalan riyayla Bu dünya bildiğin değil ki annem Kime cennet bilmem bize cehennem.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kolay mı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kolay mı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Edep_ledir edebiyat Adab_ladır maneviyat Nurdan ise muhteviyat Konuşturur HAK kulunu -------------------------------- -------Edepsizlik olsun ırak -------Edep ilim ile gerek -------İman varsa ol Yüce HAK -------Gösterir doğru yolunu
-------------------------------------------- -----------Tebrik ediyorum Üstadım -----------Kaleminiz susmasın,Daim hakikat yazsın -----------ALLAH'IN SELAMI ÜZERİNİZE OLSUN ---------------------------------------------------------------- =============== SELAM VE DUA İLE
Şair bir insan, böyle içten yazılan bir şiir okudumu daha da şairleşiyor...
.................................................... Saygı ve selamlar..