Kafesinden çıkardım özgür koyup kuşları Hüzün çizen ressamın yıpranmış defterinden Dümdüz ettim elimle yükselen yokuşları Dünyaya neşe yağdı güneşin iplerinden. Yalana dostum yine muhtacım ya morale Gece gördüğüm kâbus salıverdi bu hale.
Notaları topladım kemanın tellerinden Renklendirip işledim kelebek kanadına Ne kadar yetim varsa tutarak ellerinden Zengin sıfatlar ektim yarım kalan adına. Yüreğimde alevdi gelir miydi ihmale? Esleri saklayarak attım bir resitale.
Çağlayanlar ekledim bir derenin suyuna Yakamoz yapmak için gökten yıldız topladım Gülerek eğlenerek devam ettim oyuna Dalgalarla eğleştim aya kadar hopladım. Küstüm gün ışığına selam verdim Zühal’e Geceler zaten benim gerek var mı işgale?
Şiirleri hapsettim imge telli kafese Kendim içtim suyunu yine kendim anladım Hür soluklar ekledim yarım kalan nefese Bir masal ülkesine saldı attığım adım. Abartarak salladım döndüm yine normale Kötülüğü def edip eriverdim kemale.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kabusun Ardından şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kabusun Ardından şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşadığımız hayat zaten kâbus misâliyken gecelerin kâbusla dolması gayet normal. Ve şair kaleminden de mânasını buluyor. Tebrikler Afet Hanım. Denizli'den selâmlar...
Afet Hocam; Derin manalar yüklü ,istisnai bir şiir okuttunuz bize. Hiçbir zaman sevgi ve heyecanı eksik olmasın kalbinizden. Nice güzel eserlere inşaallah. Saygılarımla
Hayatın içinden düşünsel duygular ve toplumsal verilerin ışığında kaleme alınmış güzel bir sosyal şiirdi. İnsan hayatından olgular. Çok güzeldi. Harika olmuş.