Bir masal anlat anne, papatya kadar masum Barış sevgi yeşertsin dökülecek her tohum Alemi sarsın koku kuşatsın oylum oylum Kelebekler uçuşsun çiçekleri solmasın Zamansız ölüm hüznü yüreklere dolmasın.
Bir masal anlat anne, umut olsun açlara Rüzgâr serinlik versin darmadağın saçlara Kuşlar saray kondursun yemişli ağaçlara Bu dünyada hiç kimse yoksul ve aç kalmasın Gelecek telaşıyla gam tasaya dalmasın.
Bir masal anlat anne, büyük coşkuyla bağır Saplansın yüreklere kör kurşun kadar ağır Herkes duysun sesini kalmasın aşka sağır Yaşayanlar neşeli kimse mahsun olmasın Sevda adlı sırlı kuş gönülden kaybolmasın.
Bir masal anlat anne, koynunda büyüsün de Acı anlar yıkansın mehtabın büyüsünde Can katıp masalına; “Bozulmaz büyüsün” de Elimizden o gücü yabancılar almasın Ümitler göğe çıksın bir daha alçalmasın.
Bilirim bu dilekler yalnız masalda mümkün Bir masal coşkusuyla sürüp gider mi her gün?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Masal Anlat Anne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Masal Anlat Anne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir masal anlat anne, koynunda büyüsün de Acı anlar yıkansın mehtabın büyüsünde Can katıp masalına; “Bozulmaz büyüsün” de Elimizden o gücü yabancılar almasın Ümitler göğe çıksın bir daha alçalmasın
Her şiiri okumaya bazen zaman ayıramıyoruz, ve böyle güzelleri arada kaynanıp gidiyor. Mükemmeldi hocam
Merhabalar efendim Güzel di eser her zaman ki tat ve kıvamında Bizde okuyor, kutluyor ve de alkışlıyoruz bu eseri yazan yüreği ve kalemini Gönlüne, ömrüne4 bereket Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Huzurun kaybolduğu her devirde insanlar masallara sığınmak zorunda galiba...