Heceydim şiirdim belki satırdım Asitle birlikte suya batırdım Kurusun diyerek güne yatırdım Önüme gülerek çıkmadın hayat Yüzüme bir defa bakmadın hayat.
Anlamadım hâlâ neydi amacın Düzleşmedi gitti dağın yamacın Benim adım mıydı başında tacın Koyduğun engeli yıkmadın hayat Geceme bir ışık yakmadın hayat.
Zamanını aştın şaşırıp kaldın Sanırım yorgundun uykuya daldın Neşeye el koydun her şeyi çaldın Çileden elemden bıkmadın hayat Su gibi önümde akmadın hayat.
Sen beyaz sahipsin ben zenci köle Vaha sana kaldı sürdürdün çöle Derdimi söyledim küçücük göle Zalimsin boynunu sıkmadın hayat Çivili tasmayı takmadın hayat.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerimin ilk günlerinde sert eleştirilere kapım açık değildi, onun için size istemeyerek de olsa kırmızı kart göstermiştim fakat yaptığımın yanlış olduğunu zamanla daha iyi anladım özür dileyerek ziyaret ettiğiniz şiirimin son haliyle güzel şiirinizi selamlıyorum. Esenlikler dileklerimle...
Açmış güneş çiçeğinin mavili şebnemi dünya Sinesindeki gizlenen sevdası ateşten derya Mevsimlerinin şöleninde eşsiz bir ömre değen Derin masmavi uykuların seherindeki rüya
Edebiyatın başına taç edilen efsanesi Gülşende yaşanan bülbülün hüzünlü hikayesi Onulmaz derdine düşen gönülleri yanmışların Eşi bulunmaz dermanıdır bengisu şelalesi
Efendim şiirlerimin ilk günlerinde sert eleştirilere kapım açık değildi, onun için sizi istemeyerek de olsa kırmızı kart göstermiştim fakat yaptığımın yanlış olduğunu zamanla daha iyi anladım özür dileyerek ziyaret ettiğiniz şiirimin son haliyle güzel şiirinizi selamlıyorum. Esenlikler dileklerimle...
Sen beyaz sahipsin ben zenci köle Vaha sana kaldı sürdürdün çöle Derdimi söyledim küçücük göle Zalimsin boynunu sıkmadın hayat Çivili tasmayı takmadın hayat.
Hayata dair muhteşem bir şiirdi.Sabahın bu saatinde böyle güzel bir şiirle güne başlamak çok güzel oldu.Yüreğiniz var olsun şairem.Can-ı gönülden kutluyorum kaleminizi.
Günaydın diyor sevgiler bırakıyorum bu güzel sayfaya...
Gönül dostu; şiirler usta şairin elinde çıkmış ve hayat bulmuş...
Beğendim...
Kutlarım...
.......................................Saygı ve Selamla.