Herkesin bir meleği olmalı,şeytandan korunmak için
Zavallı, ölü bir şehir... tüm istasyonları çürümüş... raylarını toprak altına çeken, verem otunun zafer çığlığı bir hengâme bu...
Nasılda mutlu, arka sokak karanlığında, güneşten yoksun tabutlarda uyuyan, kalbi yoldan çıkmış cesetler...
Sustukça daha çok duyuyorum, hamam böceği tıkırtılarını... ağır başlı sükutuma rağmen, çoğalıyor, düşmandan bozma, kabare cümbüşü leş yiyici sesler...
Ben ki çoktan, ölü bir yıldızım artık berzah-ı alemde. elllerimi tut Robin. siyah mezarlara inat, peri tozlarıyla yankılansın özümün tınısı, ve yolcu görsün, yolcusuz yolun yeşil kıyısı...
Biliyor musun Gözümü korkutmadı değil !... bu puslu grilikte, aynı kırılmışlık, aynı kangren hislerle, adımıza konuşan, histerik, gizli dillerin zehri...
Sayende, falezlere atmayı düşünüyorum, bileklerini kestiğim, ihtiyaç fazlası cümlelerimi, ve ezelden netameli,sefalet artığı anılarımı...
Aldırma, bizi ölüm şarkıları büyüttü. birazda aşk serpiştirip matem kesiği kalbimize, ruhu tek parça güneş olmadık mı her zaman...
Gidelim şimdi !... çirkin deniz kestanelerine sevimli isimler verip, renkli payetlerle işlenmiş şımarık yakamozlar katalım denize... sonra, şehir merkezlerini es geçip, tozlu topraklara saparak bulduğumuz her köy, kasaba kahvesinde, tahta iskemlelere çöreklenip, "ne içersiniz" diye sorulmadan getirilen çayları yudumlayalım. ve eski püskü ama inadına hep tertemiz , kerpiç evlerin önlerinden geçerken ağır ağır, pencere önünde ki çiçek isimlerini tahmin edelim birlikte...
Var mısın? Öyleyse ölene dek, Ellerimi bırakma Robin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELLERİMİ TUT ROBİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELLERİMİ TUT ROBİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biliyor musun Gözümü korkutmadı değil !... bu puslu grilikte, aynı kırılmışlık, aynı kangren hislerle, adımıza konuşan, histerik, gizli dillerin zehri...
Şiir baştan aşağı kusursuzdu sevgili Dilek. Ama işte bu satirlar benim yerimdi.
Reynacım ne kadar teşekkür etsem azdır kalbi güzelim.. Bu güzel yorumu hak edecek kadar yazabildiysem bence günün değil gönlünüzün şiirine dokunmuşum demektir.. .. Cansın.. Kocaman sevgilerimle.. Huzurlu akşamlar canım. <3
ne güzel bir şiir.. beğeni ile okudum,usta kalemin dizelere yansıması harikaydı.. yürek sesiniz var olsun efendim.şiir ve şiire eşlik eden bu güzel müzik de harmanlanmış şiirle sonsuz selam ve saygılarımla..
Dilek'cim güzellik eski tahta iskemlelerde ki çay kahvelerinde, tozlu topraklı köy yollarında.Eskinin saflığı medeniyet dediğimiz canavar elinin çok fazlael değmediği yerlerde.Ne kadarda masum art niyetsiz karşılıyor ve kucaklıyor geleni ,gideni...Gidelim huzur ve mutluluğa tuttuğumuz eli bırakmadan gidelim!Canım benim çok güzeldi yüreğine sağlık tebriklerimi ve kocaman sevgimi bıraktım..
Nuraycım büyüdükçe kökünden uzaklaşan ağaç gibiyiz, özledikçe toprağa yakın günlerimizi iç çekiyoruz sadece.. Şehir hayatı ve bireysel kölelikle ömür tüketiyoruz şehirlerde.. Güzel anıları tazelemek mutluluk verdiği gibi özlüyor da insan o günleri bir tanem . teşekkür ediyorum canım zaman ayırıp yorum bırakan eşsiz yüreğine... Sevgilerim kocaman
Canım bende çok severim doğayı ve doğal hayatı, zaten gönüllü olarak DHKD'de (Doğal Hayatı Koruma Derneği ) on yıl aktıf çalıştım . Hayatımda ki en güzel yıllar ve hanemde artı olarak kaydettiğim zaman dilimi.Gece doğa ile birlikte fecri zamana uyanırken tabiatın çisesini yüzünde hissetmek çimen kokusu tıoprak kokusuna karışıp nefes nefes ta ciğerlerinin en ücra köşelerine kadar çekmek ahh ahh.Hele bir de köy kahvesinde o puslu havada kireçsiz klorsuz saf arı su ile demlenmiş tavşan kanı demli çayı ince belli bardaktan buram buram tüterken yüzlerce kuşun seslerini dinleyerek yudumlamak.Beni taaa nerelere götürdün bir bilsen bitanem..Çok teşekkür ederim anılarımı tazeledim güzel şiirinle canımsın ..
Nuraycım ne de güzel anlatmışsın içimizden geçen ortak duygularımızı.. Ben halen öyleyim nerede bir köy kahvesi görsem bir bardak çay içmeden geçmem.. Seviyorum doğal hayatı ve o doğallıktaki insanları . Şehir bana göre değil gerçekten.. Teşekkür ederim bir tanem zarif yorumun için. Yürekten SEVGİLERİMLE
Gülüm hanımcım ne güzel bir yüreğiniz var . Hem kaleminize ,hemde zerafetinize hayranım güzel arkadaşım.. Yürekten teşekkür ediyorum baş tacı yorumunuz için . Selam ve sevgilerimle
Çünkü Battal Gazi bir rivayet veya efsane bildiğim kadarıyla. Ama Rabin yaşayan bir gerçek Murat bey.. En azından benim için.. Ve yabancı değil.. Bu topraklarda doğuda yaşayan kıymetli bir insan.. :) Teşekkür ediyorum övgü dolu sözlerinize.. Selam ve sevgiler