İnsanın kendisi olması toprağa şifa yağmur gibidir.
Meşe gölgesinde, Çoban seyri,eğreti bir gün. kabalak otlarına sermişim postu. solumda kendi sesine aşık bir dere, ve kollarında salınan, nazlı su kekikleri...
Çekinme!... yaprakları arala, gözlerimden öp güneş. bak ! beş parmağımda beş kelebek, deniz yıldızı kıpırtısıyım sere serpe...
Yakmışım fitilini dünyanın. umurum değil,yanan bir tutamlık yonga. Çünkü, ya serseri ,özgür yaşamalıyım hayatı, ya da sersefil, içime ata ata delirerek ölmeliyim.
Delilik bana göre, lakin delirerek ölmek, Milyon defa kopuk,daha vahim bir durum.
Öyleyse, kimsenin anlamasını beklemem. ve anlatamadığım için üzülmem. Yeşiller içinde gülüp eğlenirken, neden her şeyi kırmak istediğimi, ayaklarım acıyana kadar tekme, ellerim acıyana kadar yumruk atıp neden yorgunluktan bayılıp, düşene kadar koşmak istediğimi...
Beni güzel kılan, martılarla şarkı, rüzgarla dans, güneş ile saklambaç oynamak... Yazık olmaz mı? iki kırık nefesin alkışı için, ben olmaktan öte yaşamak.
Yağmur başladı... gizlendiğim meşe gölgesinden çıkıp sırılsıklam ıslanmalıyım ve, parmak uçlarından öptüğüm gök kuşağını, çivit mavisi gözlerime yaslayıp, aldırışsız, deliliğimle kol kola yol almalıyım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEŞ PARMAĞIMDA BEŞ KELEBEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEŞ PARMAĞIMDA BEŞ KELEBEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok hoş sözlerdi.. Anlam yoğunluğunu çözmek için iyi okumak şiirin ruhuna inebilmek gerekiyor... "Anlamak için ağlamak lazım" demişti üstadım necip fazıl.. Bu şiiride anlam bütünlüğünü anlamak için şiiri yaşamak gerekiyor... Çok güzeldi.. Yüreğinize kaleminize sağlık diyorum Hayırlı ramazanlar kardeşim
Çok teşekkür ediyorum değerli üstadım . Zaman ayırdınız okudunuz ve yorum bıraktınız sayfama. Onur duydum.. Sağlık mutluluk ve esenlik içinde kalınız. Sevgilerimle Size de hayırlı ramazanlar..
___Dileğim harika şiir okudum nefisti enfesti yüreğin gibi kalemine sağlık..Keşkeleri bırakabilsek çok daha güzel olurdu gönlümüzce deliliğe vurup özgürce yaşamak ...Çok güzel olurdu gölgemizle güneşle saklambaç oynamak ..tebrikler bitanem ( bu arada bende Kırım Türküyüm ) sevgilerimle :))
Nurayımmm bu ne güzel bir yorum.. Ben hayatımdan keşkeleri asıl sahiplerine iade ettim bir tanem... O kelimeyi lügatımdan sildim.. Seni seviyorum bir tanem... Ayrıca Kırım Türk'ü olduğunu bulmik çok mutlu etti .. Sevgiler eşsiz yüreğine .. Canımsın <3
Keşkeleri hayatımızdan sildiğimiz vakit inanın her şey bizim istediğimizşekle dönüşüyor Ahmet bey..Yeter ki istesin insan.. Çünkü hayat bizlere verilmiş birer armağan, bunu nasıl kullanacağımızı biz tespit etmeli ve o yolda mutlu olmak için keşke dememeliyiz.. Çok teşekkür ediyorum değerli yorumunuz ve ziyaretiniz için . Sevgilerimle..
Hoş geldiniz Gülüm hanımcım.. İnanın yorumunuz şiiri gölgede bıraktı. Değerli ziyaretiniz ve zaman ayırarak,özümseyerek okuyup değerlendirdiğiniz için çok teşekkür ediyorum sevgili dost... Sevgilerimle..