sana geliyorum yalın ayak ve bana ait olmayan beni bırakarak
Anladım ki!... bir yerde hayata tutunmaya, diğer yanda hayattan koparmaya yeminli, ön yargısızlığın, ve dahi arayışın zaferiydi aşk...
Öyle sevdim bende seni... İnsan dolu bir yalnızlık sonrası, yorgun saatlerin, kendine yolcu tek seyyahıydı kimsesizliğim... tutmasaydın ellerimi silmeseydin üzerime sinmiş tek başınalığın pasını, alışırdım belki omzuma tırmanan karanlığın sinsi gölgesinde yürümeye...
Teşekkür ederim... kendi sınıfımın,sınıfsız boşluğunu sıyırıp, kırıntısına şükrettiğim umut yelkenime rüzgar olduğun, unuttuğum aşkı, yedi kat derinimden çekip çıkardığın, Ve, en önemlisi beni kendin gibi sevdiğin için...
Yaslan şimdi... can yakan geçmişi sağaltıp, dolu dizgin şaha kalkmış deli yüreğime. güneşin yorulduğu yere, güneş olmaya gidelim el ele
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEŞEKKÜR EDERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEŞEKKÜR EDERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dilek'cim ne güzeldi "güneşin yorulduğu yere,güneş olmaya gitmek" birden yüreğim ısındı canım benim yüreğine sağlık çok beğendim sevgilerimle bitanemm...
Yaslan şimdi... can yakan geçmişi sağaltıp, dolu dizgin şaha kalkmış deli yüreğime. güneşin yorulduğu yere, güneş olmaya gidelim el ele
Dilek USTA
bun güzel şiirinizi canı gönülden alkışlıyorum dilek hanımefendi.. yürek sesiniz var olsun her daim. selam ve sevgilerle kalın hoşçakalın efendim.. sonsuz saygı ve hürmetlerimle..
Teşekkür ederim... kendi sınıfımın,sınıfsız boşluğundan sıyırıp, kırıntısına şükrettiğim umut yelkenime rüzgar olduğun, unuttuğum aşkı, yedi kat derinimden çekip çıkardığın, Ve, en önemlisi beni kendin gibi sevdiğin için.......................hissettim canim siiirni yurekten..kutlarim yuregini.