Bekleyin hanenize Afet- i can geliyor Ya birazcık sıkıntı ya heyecan geliyor Özlem dolu yüreği hızla atmakta şimdi Altmışını geçse de bir afacan geliyor.
Dervişlerin yollarda aşkı andığı kadar Pervanenin ışığa uçup yandığı kadar Zamanım belli değil ne kadar kalacağım Belki de bir bebeğin süte kandığı kadar…
Okşarım çiçeğimi sevgi ile gönülden Bülbül bu yansa bile vazgeçer mi hiç gülden Yaklaşmak istiyorum beceremem mutlaka Sebep mi hiç sormayın içimde sönen külden.
Bir sümbül olsam sızsam sırça imbiğinizden Yaş olarak süzülsem uzun kirpiğinizden Ölsem bile gam etmem sizden gelsin yeter ki Kurşun çıksın namludan, çekin! Tetiğinizden.
Bekleyin geleceğim belirsiz bir zamanda Beni bulacaksınız kapınızda bir anda Adımlayıp dolaşsam bulamam sizin gibi Benim için teksiniz yaşadıkça cihanda.
Siz sevdiniz ben verdim kimsenin günahı yok Hepinizden memnunum sizlerden gümrahı yok Canımın canısınız sizler ile yaşarım Gece nasılsa geçer gündüzün siyahı yok.
Ey gözümün nurları candan öte canlarım İşveleriniz bana ne desem nazanlarım Her aklıma gelişte ilham veren sizsiniz Hayırlı birer ömür sürün feyezanlarım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOCUKLARIMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOCUKLARIMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleminize yüreğinize sağlık değerli Afet hocam.Kutluyorum_______ bu güzel şiiri yazan kaleminizi, hissettiren yüreğinizi alkışlı/yorum.Sevgi ve muhabbetle...
Altmışını geçen afacanlara ihtiyaç duyan afacanlar varsa.... o hanede kahkahalar eksilmez. Ömrünüze bereket Afet Hanım Kardeşim. Evlât ve torunlara sevgiyi ifade eden güzel şiir için kutluyor, muhabbetle selâmlıyorum.
Allah bağışlasın,çok şükür verene...Sarmal kafiyeli şiirler gibi; bazen biz onları ,bazen de onlar bizi sarar sarmalar .Çok güzel, duygu yüklü bir hece okudum,gönlünüze sağlık.Rabbim güzel günlerini göstersin,selam ve saygılar.
Düğüne gider gibi şiirle evlatlarına giden bir anayı, evlatlar nasıl davul zurna ile karşılamasın ki? Sarılın koklaşın. En makbulü bu bence. Hemşehrim ! Üç tane de bende var üçü de gurbette. Allah tüm gurbettekileri kavuştursun. Selam ve Hürmetle.
Bir zamanlar bana Çelebi Afet diyorlardı, çok geziyorum diye. Şimdi evde kalmak istiyorum kendileri çağırıyor. Bu yaz hepsini ziyaret edeceğim inşallah. Çelebi yine yollara düşüyor ama iyi yollara:)
Allah kimseyi evlatlarından ayırmasın hemşerim, saygılar.