Nerede akşamların huzur veren batışı Sarmaşık çiçeğinin büzüşerek yatışı Saçımda dolaşması serin rüzgâr elinin Titremesi sonunda değdiği her telinin Nerede sevgi açan masum çiçekler hani Kim kopardı dalından asıl gerçekler hani?
Nerede gecikse de gelen bahtiyarlığım Azapla mı geçecek acep ihtiyarlığım Kara bulutlar sarmış akıp giden zamanı Hep mi suzinak çalsın yüreğimin kemanı? Nerede dizedeki alevlenip yanan kum Rüyalar sarayında saltanat süren uykum?
Nerede gökyüzünün gülümseyen gözleri Göz kırpıp söylediği şarkıların sözleri Tebessüm de eridi neharın denizinde Yalnız ızdırap kaldı anıların izinde Nerede sükût ile ağlayan kelimeler Kayboldu mu şiirde dans ederken nağmeler?
Nerede yeşil nehrin yatağının yosunu Uzaktaki şehrimin hüzün veren efsunu Sevda kavuşmak değil bazen hasret çekmektir Aşkla atan yüreğe özlem nuru ekmektir. Kızıl akşamın hüznü kapladı mı her yeri Kadere mi yazılmış bu âlemin kederi?
Nerede çocukluğum bitmez hayalim hani Adım bile zor gelir eski mecalim hani İkbal mi kaldı sanki bir bir silinip gitti Şahlanan soyadımın üstüne binip gitti Nerede şiir diye içimde artan sancı Ben, benim içimdeydim şimdi bana yabancı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEREDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEREDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sözler kelama erme ufkunun son merdivenleri mi gözler abla. Son şiirlerin hep sorgulama, hep geçmişe özlem yanında Mavera rüzgarının kokusunu getiriyor bana. Rabbim uzun ve hayırlı ömürler versin inşaallah. Okurumuz çoğu Zaman kişi okuyor, kalemin dünyeviliğe mesafe koyalı şiir okuyorum doya doya...(Tlf yazıyom zor oluyo) kalemine sağlık selam saygılarım ve dua ile...
Hep arıyoruz Hemşehrim. Ve... Hep soruyoruz. Nerede? Nerede ? Ama bulmak için çok geç artık. Elimizdekilerle idare edeceğiz. Başka çare yok. Selam ve Saygıyla...
Ve leyteş-şebabe yeudu yevmen / fe uhbirahu bima fealel meşîbu...
Keşke gençlik geri dönüp gelseydi de, ona, ihtiyarlığın bana yaptıklarını anlatsaydım...
Belki alakasızdır ama çağrışım işte..