Kayboldun ya ortalıktan deniz artık coşmuyor Sensiz kalan vilayeti kül etmeyi isterdim Rüzgâr bile sessiz kaldı gökyüzünde koşmuyor Elimdeki dikenleri gül etmeyi isterdim.
Tutuşturdu yüreğimi zamansızca kaçışın Başakları acımasız örseledi sırların Şimdi beni deli etti aramızı açışın Rengi soldu susuz kaldı senden sonra kırların.
Hırsız gibi yüreğime giriverdi karanlık Gece yatıp uyuyunca nice kâbus doğuyor Üşüyorum titriyorum korkuyorum bir anlık Hızla atan kalbim gibi bedenim de soğuyor.
Yüreğime gergeflerle işlemiştin aşkını Bakışların filizlenir gözlerimde bu gece Hayallerin durdurur mu gözümdeki taşkını Kimin aklı yetecek ki çözülür mü bilmece.
Sessizliğin yüreğimde can acıtan kor olur Yakacağım demiştim ya yüreğimde sen varsın Sensiz kalıp bu şehirde hayat sürmek zor olur Caydım artık tutuşturmam herkes gibi yanarsın.
Aldatılan bir çocuğun bağrındaki boşluğu Yalanların izlerini kim silecek acaba Kara desem olmaz belki hüzün veren loşluğu Açılır mı ışıkları can evimin ey baba!
15 heceli, 4-4-4-3, çapraz kafiye, babasını kaybeden bir çocuğun isyanıdır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen de Yanarsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen de Yanarsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin kalıbı okurken farklıydı.Farkı fark ettim. Sonrasında babaya yazıldığını okuyunca son diziden tekrar başa döndüm.İnsanın hayattaki en değerli varlığı baba olunca etkilendim bir an doldu gözlerim. Şiir beni alıp götürdü şöyle uzaklara.. hasretin alnına bir buse kondurdu babam diye.. Kutlarım kartanem Sevgim ve selamımla