Gelsin diye Patnos’a umut çiçekli bahar Güneşe yenik düşüp erisin diye karlar Bağışla beni kızım adını değiştirdim Ayten’in başucuna Cemre’yi iliştirdim. Sen ruhumun içinde bahar kokulu düşsün Sen gittin ya Patnos’a seninle cemre düşsün.
Uzaksın kucaklamak sarılmak mümkün değil Isıtırdım emin ol şu bağrımda seni bil Yeşeren gözlerinle gelsin Patnos’a huzur Toprak altı canları nasılsa hazır durur. Karla yıkanmış gökler cemreyle düşsün yere Ne güzel olur Patnos güneş doğsun bir kere.
Bulutlarla peçeli dağların üzerine Yağmur insin ılıkça soğuk karın yerine Kışa elveda desin uçuşan kelebekler Eminim herkes gibi Patnos da sıcak bekler. Müjde veren isminle benim için ilkyazsın Biçare kalemiyle annen daha ne yazsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Patnos’a Cemre Düştü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Patnos’a Cemre Düştü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
adeta lokumlu tavuk kizarmasi tadinda fistikli ekmek kadayifi nefasetinde siir okudum yurekinize saglik tepriklerimle bu siire seksen kapikten asagi deger bicme hakkaniyet ile bagdasmaz degerli bir yapit kutlarim bunu ne murteza kemal ispir yazabilir
Yüreği güzelim, gönlü güzelim kartanem ne güzel annesin ne mutlu patnosun cemresine ki, mükemmel bir annesi ülkemiz için faydalı yetiştirdiği özel bir çiçeği var. Yürekten sevgimi gönderiyorum yüreğinize.
FUNDA FİLİZ KOTAN tarafından 2/19/2016 6:46:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Güzel duygu dolu dizelerdi beğeniyle okudum, Patnos Ağrıdan daha güzel daha büyük sorunsuz bir ilçe ama hasret çekilmiyor Allah yardımcısı olsun usta Kalemin daim yüreğin var olsun ___________________________________________Selamlar
Ne güzel şiir Afet hanımcığım.Kızınız Patnosta herhalde. Benim oğlum da Doğubeyazı'ın bir köyünde görev yaptı.Keşke hep yanımızda kalsalar ,ancak hayatın kuralı böyle. Kanatlandıkları zaman uçuyorlar işte...Yüreğinize sağlık. Beğeniyle birlikte duygulanarak okudum.Selam ve sevgiler...
HANDAN UÇAK TUNCA tarafından 2/16/2016 3:19:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ruhuna Sağlık Ustam.