Yarınlar bize tutsak bizler dünlere tutsak Beyaz bir kısrak yapsak anın gemini tutsak Çevremizde çevrili yıkılmak bilmez duvar Göz kırpmayı unutan yaşlı gözlerimiz var
Saat akrebe tutsak akrep zehrine tutsak Kement atıp güneşe ufkun demini tutsak Nice umut verirdi bereketle doğan gün Yakardı savaşları kalmazdı kimse üzgün.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tutsak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tutsak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aklıma gelenleri buraya not edeyim. Şiir bir yere gitmez, sağa sola savrulmaz belki yerinde sayar. Şiir bir şey anlatıyor gibi yapar, belki de anlatır, herkes kendine göre anlar. Şiir duygularla düşüncelerle değil sözcüklerle yazılır.
Bence ilk elli içinde yer alması gereken şiirlerinizden biri.
Yarınlar bize tutsak bizler dünlere tutsak Afet hanım zamanı hiç kimse tutamaz, ama herkes zamana tutulur harcar ve geçer bana göre bu girişte anlam bozukluğu var yada ben öyle anlıyorum , düzeltir yada izah edersenz sevnirim selam ve dua ile
Yarınlar bize tutsak: geleceği şekillendiren bizim hareket ve düşüncelerimizi eyleme dönüştürmemize bağlıdır. Tabi ki her gelecek kişiye özeldir. Bizler dünlere tutsak: insan ne kadar yaşarsa yaşasın geçmişin izlerini silemez, yaşadığı ruhsal travmaların etkisinden kurtulamaz. Sadece geçmiş ile geleceği karşılaştırdım.
Bu benim kendi görüşümdür, değişik türde bir şiir yazmak istemiştim sadece. İlginize teşekkürler.
Şiir bir yere gitmez, sağa sola savrulmaz belki yerinde sayar.
Şiir bir şey anlatıyor gibi yapar, belki de anlatır, herkes kendine göre anlar.
Şiir duygularla düşüncelerle değil sözcüklerle yazılır.
Bence ilk elli içinde yer alması gereken şiirlerinizden biri.