Bir yerden tanıyorum aynadaki adamı Kendim miyim acaba çıkaramadım henüz Bakarken bir sis sardı darmadağın odamı Bana benzemiyor mu karşımdaki yaşlı yüz? Saçlarım arasında renk savaşına düşmüş Siyah beyaz yarışta uzun yola üşüşmüş.
Vuslatın peşindeyim zaman mı belli değil Bakacak olsam bile yaramaz saat durmuş Önümde türlü yollar karıştı artık menzil Zavallı yelkovanı akrep okuyla vurmuş Yanlışı ben mi seçtim yarınımı kararttı Susuz kalmış gibiyim gün benzimi sararttı.
Güvercin tüylerini saklıyorum cebimde Doyurmak istemiştim ama göğün karnı tok Barışı önerirdi benim gibi hekim de Can azapta canan da geceleri rüya yok. Bir sokak lambasına umudu saklıyorum Geceyi zincirleyip gamı yasaklıyorum.
Pencerelerden sarkan çocukluğum vardı ya Dengesini kaybetti haberde özne benim Cılız omuzlarımı uğultular sardı ya Şikâyet ne elindir olumsuz söz ne benim. Çıldırmış çiçeklerle doluyor gönül saksım Yolda ilerlemiyor kırıldı yine aksım.
Birazdan rüzgâr eser elbisem düşer yere Acep ömrüm kalır mı bir sigara içimi Yeniden döneceğiz doğsak bile bin kere İşte yine kapladı bir kuruntu içimi. Bana neler söyletti aynada aklı saçlar Belki de şefkat ile okşanmaya muhtaçlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aynadaki Saçlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aynadaki Saçlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Acep ömrüm kalır mı bir sigara içimi Yeniden döneceğiz doğsak bile bin kere İşte yine kapladı bir kuruntu içimi. Bana neler söyletti aynada aklı saçlar
Evet nutkum kesildi...Yutkundum...Haklısınız...Aklansada saçlar vallahi okşanmaya muhtaçlar...Saygı ve selamlar
Yaş kemâle erdikte saçlar şahitlik eder Mahzun olmasın yürek sıkmasın onu keder Bir taraftan saçlarda görünürken kemalât Yüze de vurur aksi nura benzer lemeat Serin tut yüreğini zira senin hakkındır Mevlânın bahşettiği aklar felaha kındır.
bir saçlarla başladı şiir nerelere aldı götürdü duygular şairi. hazmederek okunacak anlamlı bir eser. hüzünlü bir çalışma emeğine sağlık şair kardeşim.
Acep ömrüm kalır mı bir sigara içimi
Yeniden döneceğiz doğsak bile bin kere
İşte yine kapladı bir kuruntu içimi.
Bana neler söyletti aynada aklı saçlar
Evet nutkum kesildi...Yutkundum...Haklısınız...Aklansada saçlar vallahi okşanmaya muhtaçlar...Saygı ve selamlar