Yarın İzmir’deyim, oğlumun en mutlu gününde onunla olacağım inşallah.
Dondurma külahından fırlamış mı sabahım Isıtmıyor nedense yeniden doğan güneş Korkusuz kartal gibi yaşamak mı günahım Kanadımın altında yansa bile bir ateş. Uç gönlüm yeni baştan dağların zirvesinde Gök fincanın dibinde buluttan telvesinde…
Yıldızın kuyruğundan tutunup gökte süzül Mutluluk toplantısı şimdi seni beklesin Ne tedirginlik yaşa ne gamlan ne de üzül Hayat yeni başlıyor içinde bebeklesin. Uç gönlüm korkusuzca göllerden derelerden Unuttun mu önceden geçmiştin nerelerden.
Kapat artık evinin uygarlık ışığını Gün gelecek nasılsa yeniden açılacak Ateşinle ütüle ruhun kırışığını Kucağından yerlere çiçekler saçılacak. Uç gönlüm üzerinden köylerin şehirlerin Koruyacak mutlaka en mutlu şiirlerin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uç Gönlüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uç Gönlüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değerli şairem yine müstesna bir esere imza atmışsınız anlatımına ve içeriğine hayran oldum engin yüreğiniz, gam keder görmesin inşallah içtenliğimle kutluyor selamlarımı gönderiyorum saygılarımla tüm şiir seven yüreklere iyi günler diliyorum
Çok çok güzel. Büyük anlatım.
Gönül sesiniz susmasın.
Beğendim.
.............................................. Saygı ve Selamlar...