Senelerce mutluydu bülbül gibi şakırdı Boynunda zincir bağlı, demek mümkün mü, kırdı! Ak kâğıdın üstünde şiirlerim haykırdı Saklıyordum düşmandan defterime kar düştü Suskunluğun dilinden şiire vakar düştü.
Sükûtun isyanıdır çınlayacak elbette Sılayı buluyordu yaşıyorken gurbette Kaybolmaya başladı hınçta kinde gıybette Gök tarlası ağladı zehirli mantar düştü Vakit daha erkendi hakkına mezar düştü.
Dileyip yazamamak kalem için kahırdı Elbet Mevla’nın sırrı metanetti sabırdı Hışımla esen rüzgâr acımadan saldırdı Kaldırıma takıldı şair ve yazar düştü Kalkamadı yerinden üstüne çınar düştü.
Hıçkırığı içmişti kınadı diye ağyar Hayalleri gömerek dolaştı diyar diyar Özlemlerine koştu kimse olmasa da yar Ferahlamak isterken cümlelere nar düştü Yazgısına belki de kem gözden nazar düştü.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiire Vakar Düştü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiire Vakar Düştü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalem usta olunca şiiri okumak keyif verir okuyana usta eyvallah K u t l u y o r u m Yüreğin var olsun ________________________________________________Saygılar selamlar
Şiiri okudum onu hatırlıyorum ama bugün mü . yada baska yerde baska zaman mı onu hatırlayamadım . zira akılda kalmayacak gibi değil.. benim ellere çığ düşüyor ya bazen , hiç yabancılıkta çekmedim :)
ustaya yakışacak güzellikte ve etkili bir hece şiiri. yerinde ve anlamlı tasvirlerle desteklenmiş zarif kelimelerin dansında ahenk dolu anlatım. kaleminiz daim olsun
Maşallah.., 41 kere maşallah., Nazarlardan ırak olsun inşallah.. Okudum, Beğendim, Taktir ettim.... Yürek sesiniz daim olsun inşallah.. ________ Selamlarımla., Allaha emanet olun..
Nazar değen gözlere şiş gelsin ablam.Sabah sabah duygulandırdı şiir. Bir şair yazarın, yazamamak karşısındaki elim hüznünü taşımışsın dizelere en güzel şekilde yazarak.Gönülden tebriklerim yetkin kalemine ve yüreğinedir.Her dem sevgimle ve saygımla.
Beğendim...
................ Selamlar.