Beklemek ne zordur bilir misin yâr? Zaman işlemiyor duruyor saat Dönüyor önümde topraktan yollar Hani gelecektin bu nasıl vaat? Çiçekler salınsa olsa da bahar Yeşiller içinde yakıyor bu har.
Beklemek ne zordur bilir misin yâr? Yapraklar ardından izlerken ufku Ağlıyor topraktan süzülen buhar Gece haram bana tutmuyor uyku. Aklıma düşüyor birden intihar Seni kaybederim yapamam zinhar!
Beklemek ne zordur bilir misin yâr? Üstünde oturmak kupkuru bankın Güneş de yakmıyor esmiyor rüzgâr Sanki ezilirim altında tankın. Hâlbuki gel diye etmiştim ısrar Üzülme gelmezsen etmem intizar.
Beklemek ne zordur bilir misin yâr? Bir dalda şakıyıp öterken serçe Bakiydi sevdamız değdi mi nazar Bağrımı deliyor vahşi bir pençe. Senli hayallerim edecek firar Bu nasıl acıdır bu nasıl esrar?
Beklemek ne zordur bilir misin yâr? Duydun mu inliyor sen diye saçım Çevremde örülmüş aşılmaz hisar Ne olur imdat et sana muhtacım. Bu sefer gelmezsen söz verme tekrar Elbet seni bir gün bulurum arar.
Beklemek ne zordur bilir misin yâr? Türkümüz ağlıyor artık dilimde Elimde buruşmuş senden yadigâr Anılar sızlıyor o mendilimde. Gök bile hissetti duymadın mı yâr! Gelmeden ölürsem dar olur mezar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLEMEK NE ZORDUR BİLİR MİSİN YÂR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLEMEK NE ZORDUR BİLİR MİSİN YÂR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beklemek ne zordur bilir misin yâr? Türkümüz ağlıyor artık dilimde Elimde buruşmuş senden yadigâr Anılar sızlıyor o mendilimde. Gök bile hissetti duymadın mı yâr! Gelmeden ölürsem dar olur mezar. Teşekkür ederim efendim.Böyle güzel bir şiir için.Kutladım sizi.
Beklemek ne zordur bilir misin yâr? Türkümüz ağlıyor artık dilimde Elimde buruşmuş senden yadigâr Anılar sızlıyor o mendilimde. Gök bile hissetti duymadın mı yâr! Gelmeden ölürsem dar olur mezar. Teşekkür ederim efendim.Böyle güzel bir şiir için.Kutladım sizi.
Epeydir sayfanızı ziyaret edememiştim. Bu güzelliklerden mahrumdum. İçim açıldı, sabah sabah şiirlerle güzel duygular yaşadım. Bu güzel eseriniz için tebrik, selam ve saygımla.
Merhaba hocam; Ellerinize yüreğinize sağlık, çok güzel bir şiir, yazan kaleminizi yazdıran değerli yüreğinizi tebrik eder can-ı gönülden kutlarım. Yürek sesiniz hiç susmasın ilhamınız bol olsun. Sevgi ve muhabbetle...
Bir fırça alıp, resim yaptım harflerden heceler serptim duyguların içine kartanem . Sayfanızdan şiir değil, tabiatın her karesini resmediyorum farkı fark ettiren mahir kalem saygım sevgim sonsuz.
Şaire hanım.., Anlatımınız hasetsiz, İçeriği fesatsız, Bu su gibi berrak şiirinizi, riyasız yüreğimle kutluyorum.. ______ Selamlarımla, Allaha emanet olun..
üstadım sayfanızda hüzünlü bir şiir buruk bir türkü okudum. anlatımın ahenk ve sadeliği, içtenliği, mısralara yansıyan hüzün ve bekleyişin ıstırabı çok çok güzeldi kaleminiz daim olsun
Kutlarım şiiri ve mahir kalemi. şiirde beklemek, özlemi, hasret yer ve gök arasında derin duygular bir ahenk içinde çok güzel savrulmuştu. Selamlar saygılar.
Beklemek ne zordur bilir misin yâr?
Türkümüz ağlıyor artık dilimde
Elimde buruşmuş senden yadigâr
Anılar sızlıyor o mendilimde.
Gök bile hissetti duymadın mı yâr!
Gelmeden ölürsem dar olur mezar.
Teşekkür ederim efendim.Böyle güzel bir şiir için.Kutladım sizi.