Halkın içinde hak olmayınca Katre-i matem düşmüş yollara ne fayda Hakkın karşısıdır mezar taşı Toprak suya doysa ne çıkar İçte alev Çimde yeşil Adım adil olmayınca… Kında kılıç pas tutsa Diz yere düşse Adım kırık Atım toy koşsa Yelesine rüzgar ne fayda
Sen kuyunda ayı düşlemesen Şems n’etsin Sorgun Güneş’e karşı olmayınca Yar deyu ses gelmeyince kayalıktan Yarlarda kuş biçare o ne etsin…
Hakkın mahkemesi kurulur yarın Sırtında Yunus Bardağında okyanus Garip bir derviş sarhoş Lal bir iklim durur Dışarıda alev alev bir susuş…
Ya döner Ay döner Dünya yedi cihan bir makber Az ötede ölüm Gerimde gülümseyen suretim..
Cehennem de yakın Kesesinde günah Ey mübarek Araf Taşlarda sular Ateşlerde insan Aralık belki de bu yüzden mübarek…
Aynalar ağlayan yalancı Ya bana beni verin Ya Hakk’ımın izni gösterin Nehirlerin derin sesi susun Kamışlar n’ey olmuş konuşmuş Kül savrulsun Gece düşsün Gelinlik giysin suskunluk…
Biz dönelim …dönelim..dönelim Aşk düşsün bu kuyulara…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
boşluk... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
boşluk... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk düşsün bu kuyulara…
Dön ablam dön bir Yusuf -misali
Dön ki yırtılmasın Yusuf-gibi o gömlek......
Emeğin yüreğin var olsun sevgiler canım kardeşim...