Gömülür her şey Götürürken rüzgar Kokular da kalmaz Ne şarkılar ne sokaklar Kaybolur karanlıkta gölgeler de Odalarda tek nokta suskunluk…
Lambalar altında okunan şiir Kökü gövdesinden ayrılmış ağaçlar Dışarıda teselli o güzel kaldırımlar Ayaklara takılmasa bu sarılar Üşümez şu kuşlar…
Şehirlere aşk şarkıları yağıyor Gök deliniyor Puslu yükseliyor binalar Arasında daralan yerde insanlar…
II
Sonrasında sen gelirdin ansızın Kararırdı bu kent Her keman sesi ayak sesin Ve ben bir dilenciyim kırmızı şarabıma Çok sarhoş bu gece de (PEH..)
Kesiğim gene Gitmiş solmuş IŞIKlar Ben yine O sevdiğim yıldızlarla konuşmuşum Bu da mı çok mu Az bezmişim üşümüşüm Kapılarda gidişler Ziller kör Dışarıda dolu bir kar yokluğun…
Şimdi sen gelsen Gel sen kış olsa Bir sobanın kıyısında ısınsa Dudağın bana baksa Ve ben ansızın seni öpsem Ve sen gene gitsen Sonrasında bir bardakla sulasam Ah sardunya sevdalarım….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SARDUNYALAR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SARDUNYALAR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
NİDEM GÜZEL HERZAMAN YAZIYORSUN BENİM GÜZEL KARDEŞİM
HEP GÜZEL ANLAMDA
TEBRİKLER BURCU BURCU KOKULU ABLANDAN SEVGİLER...