Sen yediye çeyrek kala kalkardın hep Ben hep (p) beşinde Yedi yaşındaki bir tutkuyla severdim saçlarını şafağın O vakitler aziz kılınırdı Ezan sesi sonrası mahalleden geçen simitçilerin sesi…
Ben sevdaya dair işportalı Çıkıp giderken örterdim senin üstünü Ahşap kapı, demir paslı sürgü Ekmek sevdalı koşardım akşam seni görmek için…
Her vakit bir mevsim olurdu İçeride sen Dışarıda mülteci güvercinler Ve susam kokarken yürüdüğüm caddeler…
Yaprak döken hasretlere kalıyordu dilim Yanımdan her geçen Bir filmin fragmanı gibi beynimde dirilirken İnce bir iplikle dikiyordum gözkapaklarımı…
Sen yediye çeyrek kala kalkıyordun Karşımdaki vapur senden önce Kokunun peşine düşüyordu Martıların kanatlarında duman lekesi bir hasret…
İki ada iki insan Tek taş bir mezar Ve sen hep iki simit alırdın Biri sana kanat çırpanlara Yediye çeyrek kala…
İşte bu yüzden beş mevsim tek iklim Sen yediye bölerdin simitleri vapur geriye giderken Arkanda dumanlar Karşıda en fazla Kızkulesi Mahpusluk dolu suskunluk…
Eskiciler geçmeden toplardım kendimi Sirkeciden giderken trenle İki duman arası atarken kendimi Sen hep yediye çeyrek kala kalkardın Ve ben hep beşinde ölürdüm üstünü örterken…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YEDİYE BEŞ KALA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YEDİYE BEŞ KALA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
______________________________Selamlar