Vurulup (yaralı) düşmüşüm Tüm yapraklar rüzgarın eşliğinde Dışarıda derin bir sonbahar saati Sen kuşlara eğilmiştin…
Kıvrım kıvrım bir dünya Sokaklarda geç kalmış çocukların son şarkısı Aşağıda tamda uçurtmaların çığlığı Biz bir mektuptan gemiler yapmışız…
Uçurumlar kurumuş güneşten Sular yanmış Ben yalanız bir cigara sarmışım Tek içimlik bir nefesim güvercin olmuş geceleyin Sen kuşlara eğilmiştin…
Üç adım ötesi derin bir merdivende Yukarıda tanrıların sesi ahşap Aşağıda sular seller tenin İçimde hep bir yara sırılsıklam Senin kuşlara eğilişin….
Avucuma her doldurduğum yıldız Az sarhoş sallanan şu kayıklar Bulut çekilse ay düşer bir yanıma Koca şehirlerin serkeş düşünceleri hep ateş böceği (her bir şiir oysa...)
İki çıplak bir balıktık oltasında Ben baksam suyun kıyısına, Sen saklansan taşlara Yosun örterken yorganımızı Sen yine eğilsen kuşlara doğru…
Yaktığım romanlar ısıtsa bu kentleri Sen giderken İki dursak kısa metrajlı bir öpüşsek Takvimde şubat,havada cemre….
Gökten gül suyu yağıyor Caddelerde gölgelerin ıpıslak Terin nefesimle arza şarkı söylüyor Senin kuşlara eğildiğin gibi…
-ağzım az tütün kokuyor , içimde sevişmeye kalan her şey bir volkanın tüm lavları gibi donup kalırken ben sana bir şey yazmaya çalışıyorum…Tüm ezgiler karanlık bir sabah sunuyor bana. Ama daha ilk gün gibi en ıslak dudaklarına daha dün gibi sevdiğimi söylüyorum…Elimde olmadan seni ilk öptüğüm an dudağımdan beynime bir harita çiziliyor… SEN KUŞLARA EĞİLİP UÇUYORSUN…az öperken beni dudak kenarımdaki senli ezgilerle bırakıyorsun…
Her ayin bir ölüm Ne sen diril yeniden Ne ben öleyim seni öperken Bu tanrılar içimizde bu denli uyuturken bizi Yakalım mesela o seninle ilk karşılaştığımız takvimi…..
Sen yine öp o sevdiğin kuşları ikimiz için….(mesela…) Ben varmışım gibi sana… Uykunu bölmeden düşle beni Sakın ıslanma, sana şemsiye getireceğim Delik parkam ve ey güzel güvercinler Örtün üstümüzü ey güzel bulutlar Eğilip iki kuşlara bir şey diyeceğiz…….
Başaklar çıkmadan önce eğik kalan bir ömrün hikayesi dökülüp akarken, yollarda bir öpüşmek duracak sokak lambasında, ikimiz giderken, kendi dikiz aynasındaki kabarık topraklar kalacak geride mermerler ve kazılı iki kelimelik mevsimler elveda…siz sakın üşümeyin ey sevdiğim kuşlar…..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUŞLARA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUŞLARA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Yüreği Güzel Dostum, gece gece beni mahcup ettin, duygulandırdın, onurlandırdın. Sağol var ol. Şiiri size sevdirirken aslında bende o kadar çok basamak atladım ki anlatamam. Belki bunu hissetmeseydim yazmayı, okumayı, araştırmayı bu kadar içtenlikle yapamayacaktım. O nedenle size yürek dolusu teşekkür borcum var öncelikle. Sonrasında ki o bahsettiğim önerilerimi özel mesaj olarak (naçizane) göndereceğim. Tabi ki uygulamak artık sana kalmış Dostum. Şiirle kal. Sevgilerimle..
Bana şiir sevdirenlerden bir dosttan bu sözleri duymak ne kadar güzel ve onur verici. Dostum daha bir fırın ekmek yemem biliyorum pişmem için şiirde. Ama yazmak güzel bir işte ne yapayım...
Nacizane bir önerim olabilir demişsin, bu aslında çölde susuz kalmış birine bir bardak su içer misin sorusu gibi olmuş. Ne demek senin önerin benim için en kıymetli hazine olacaktır her zaman. (internet sıkıntısından dolayı geç cevap yazdım üzgünüm)
Bana şiir sevdirenlerden bir dosttan bu sözleri duymak ne kadar güzel ve onur verici. Dostum daha bir fırın ekmek yemem biliyorum pişmem için şiirde. Ama yazmak güzel bir işte ne yapayım...
Nacizane bir önerim olabilir demişsin, bu aslında çölde susuz kalmış birine bir bardak su içer misin sorusu gibi olmuş. Ne demek senin önerin benim için en kıymetli hazine olacaktır her zaman. (internet sıkıntısından dolayı geç cevap yazdım üzgünüm)
Merdivenler gibidir bazen şiir bazen yukarı taşır bazen toprak altına ruhlarımızı...teşekkürler glenay içten yorum için... en derin saygı ve selamlarımla..
o Kalem artık olmuş demektir.. :)
Beğeni ile takip ediyorum Dostum.
Sadece nacizane bir kaç önerim olabilir eğer istersen.
Selamlar Sevgiler güzel yüreğine.