Ben bir duvarcı çırağıyım, hangi vakit düşse kireçler ben biraz daha terlerim akşam vakti kururken dudaklarım, az ıslatırım hep dudağımı kana bulayan şarkıları….
İçimden geçen nehirler Kıvrım kıvrım sokaklarım Geceler ve kaldırımlarım Ah sokak şarkıcılarım…
Her keman sesi yaralı İleride simitçi tezgahları Güvercin besleyen bu dostlarım “Tek zeytinliktir öpüşmek” diyor Hayat akıyor solgun yollarda…
Biri gelip saatimi soruyor Ben en kavgalıyken akreple Çeyrek geçe bir zaman çıkıyor istemsiz sesimden Oysa vakit hep aynı…
Saat on birde biter otobüsler –An kara da- Tıpkı akşam okunduğunda zulasına saklanan kuşlar gibi Ben bu yüzden az severim çınar altında beklemeyi Saçımda talih kuşu artıkları…
Kuyruğu uzun bir uçurtmanın en ortası Kalabalık bir koridordayım bu son biletim Yollarda yolcular Ve saymıyorum camları yastık eylemişlerin uyanıp uyanıp dalmalarını…
Oysa bir mavi alıp kendime İki okyanus yüzmek isterdim Ya da yapabilsem bir şiir yazmak ne güzel olurdu Günü geçmiş balıkçının gözleri olmasaydı…
Her şeyi alıp götürmek ağırdır kolay gibi görünse de bir akşam tüm yalnızlığa yürüyenlerle bir otobüste bulunmak…
Oysa iki kadeh tek şarap Ne güzel olurdu Karasal bir iklimimin Şubat ortasında En azından sabah serçeler üşümezdi Ben hatırlamazdım deniz kenarı düşlerimi Giderken şu kısa yolculuğumda…
Uçunda kitaplar Raflarda deprem Yakılan soba tütsün Ben yanayım Dilek tutsun baktığımız her yıldız mesala…
“Hoze bir klinikte sessizce beni beklemekte. Ona duygu sömürüsü yapmadan iki müzeyyen Senar dan plak götüreceğim. Kırışık toprak sevinecek ama bana sana bugün gelmeyeceğim içimde ezgilerin solgun fırtınası var anla beni de….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HOZE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HOZE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
-- tut ki kaldırım oldum Hoze...."
İnsan hastayken herkes ve her şey hasta sanki. Yollar ve gece de sayrı...
Şiir duygulandırdı beni....