Her uçurtma bir hayal Kan dökülmüş gecenin kadehinde Çocukların derin gözlerinde ölüm korkusu Toprakta iki oyun mavi gök okyanus….
Mayın tarlası bir coğrafya Uçurtmalar çaresiz Rüzgarlar materyalist Militandanlar, askerler,bir bir düşen piyonlar…
Her ana on sekizinde gömülür kömür gözlerinde Para verenler ölmez Dava diye koşanlar ölür Kutsal dualar tanrılara yükselir…
Kara trenler susar Raylarda yankılar ve dumanlar Biri koltuğa oturur Diğeri kürsüden seslenir “EY İNSAN” demez…
Ölür tüm çiçekler bir gün Ahlar kalır kara toprakta Günahı boynuna bu zamanın Kefareti şu Tanrı’nın…
Ya ey güzel tanrılar Beni de alıp götürün Güzel cehenneme Ya diri diri yakın bu sularda
Kuyumda Şems İçimde ay Sularda gölgeler Hadi gel de öldür beni Döneyim ….döneyim….. döneyim… ellerim apaçık Ey tüm tanrılar açın IŞIKları ya da Ben öleyim bu aşkta Şu aralık üşümesinde daralırken….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARALIK.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARALIK.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili ustamı; Canı gönülden kutluyorum. Keyif aldım, emeğinize, yüreğinize sağlık. Bu mana dolu güzel eserinizi bizlerle paylaştığınız için size teşekkür ediyor, sevgi, saygı ve selamlarımı sunuyorum Hoşça kalın…
Tanrılar acımasız değildirler...Yaşamı acımasız yapan yaşayan insanlardır.Ne aralıklar gelir geçer üşünürde.Oysa sıcak tutan sevgiler yaşamalı yürekte.Değerli bulduğum şiirinizi kutlarım saygımla.