Okuduğunuz şiir 2.6.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
DUVARLAR...
Örerdi karanlıklar duvarlarını yalnızlığıma Üstü açık, tavansız odalar Dört köşeli, dik yokuşlardaydı gözlerim Özlemlerim yıldız kaçkını türkülerime sızardı...
Zifirisi kundak olur geceye beşiğinde uyutmaz Karadul zehri bir şiir şerbet olur ağzımda Ağına takılır kuytusundaki ağlamaklar, damlalarımla Lal kalır susarım susuzluğumda dudak kanatır içerim
Üşürken düşerim düşlerimin omuzlarına Yorgan yangını isli gölgeler takılır peşime Ve dün gibi aklıma gelirken sen, ben yanarım uykusuz gözlerimle Kabuslar sıçratır uyuyan duvarlarımı, Ellerim ayak bastığın yerlerde gezinir gizlice
Firarim olursun arayamam ayaklarımdaki paslı prangalarımla Özledim, i s t e kalırken kurumlu yanlarım yalar aklımı siyahında Sol yanım tuzak kurmuş sabahlarımda, vuruldum şafaklarda Kör kuyularına düşerken, kör kuytulu anılarda boğulurum çıkamam
Çakar deniz ortasında fener karşı kıyımda yanıp sönerken Sen gül olursun, ben i s/ e senli gü(nl)lerin dikenini saplarım içime Derininde kalan gemi gibi yavaş yavaş batarım gönüllüce Rüzgar kokunu getirdiğinde örülü duvarlarım düşer üzerime Altına girerim yıkıntılarının kendi denizimdeki batıkla...
BAŞTA SİTE ÇALIŞANLARINA BANA DEFTERDE BİR SAYFA VERİP YAZMAMI SAĞLADIĞI İÇİN, SONRASINDA BENİ FAZLASIYLA ONURE EDEN SEÇİCİ KURULA ÇOKÇA TEŞEKKÜR EDİYORUM... EN DERİN SAYGILARIMLA....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUVARLAR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUVARLAR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Örerdi karanlıklar duvarlarını yalnızlığıma Üstü açık, tavansız odalar Dört köşeli, dik yokuşlardaydı gözlerim Özlemlerim yıldız kaçkını türkülerime sızardı..."
Bütünü ile seçkiyi hakeden bir paylaşı ama giriş gönlüme taht kurdu. Eliti şiiri ve değerli şairini kutluyorum
Üşürken düşerim düşlerimin omuzlarına Yorgan yangını isli gölgeler takılır peşime Ve dün gibi aklıma gelirken sen, ben yanarım uykusuz gözlerimle Kabuslar sıçratır uyuyan duvarlarımı, Ellerim ayak bastığın yerlerde gezinir gizlice
T ebrik ediyorum günün duygu yüklü güzel dizelerini yazdıran duygulu yüreği başarılarınız bitimsiz olsun dilek yıldızı.selamlarımla.
guzel bir siir okudum keminizden hayat bizi acittikca bulasiriz siire sozcukler imgelerle dans eder yanariz sirdasimiz olur siirler farketmeden siirlerimizde aglariz
bugün ne güzel bir gün.. değilmi? nesir ve şiirde kocaman başarılarınız var.. sizin adınıza çok sevindim.. hakettiğiniz yerdesiniz.. çokça tebrikler... sevgilerimle..
bugün çok güzel bir gün.. Çokaça onure oldum. Sizi yanımda görmekse ayrı bir sevinç sayın yazarım bilesiniz. Henüz bir yere vardığım yok, umarım bu güzel yorumu hakkedecek kadar devamını yazabilirim... İyi ki varsınız desteğiniz beni mutlu etti En derin saygı ve sevgilerimle....
Kesinlikle diyorum... Ve şunuda belirtmek istiyorum sizin "YALNIZLIĞIN ÜZÜM BAHÇELERİ" yazınız bende derin iz bıraktı bilmenizi isterim... Yorumunuz benim için en büyük onurlardandır... Çokça teşekkürlerimle....Saygılarımı sunuyorum...
Saygıdeğer Afet Ablam, Çok ama çok teşekkür ederim. Yorumunla onur verdin bana. Yanımda olduğunuzu görmek beni mutlu kılıyor... En derin saygılarımla...Ellerinizden öptüm....
Saygıdeğer dost, Onlar düzeltilir,şu an seni yanımda gördüğüm için ben sevinçliyim. Teşekkür ederim güzel yorumunla sayfama hoş geldin.... En derin saygılarımla....
"...Karadeniz kaderimize..." Görenler bilir, koyu yeşile, hatta güneşsiz günlerde siyaha yakın bir mavidir, Karadeniz'in suyu. Kıyılar, hırçın dalgalardan kaçıp, ağaçların eteklerine sığınır çoğu yerinde..
Kalem derinlere kadar gitmiş belirsizklerinin karanlık sularında.
her yorumunuz bana fazlasıyla onur madalyası şairem... bilirimki siz şiirleri kelimelerle değil anlamlarıyla okursunuz bu yüzden kıskanırım yorumlarınızı ve analiz yeteneğinizi
Siirinizi cok begendim. Cok da güzel bir YORUM vardi heybemde :) Pembe boyanizi harcadiginizi görünce siirinizin cok güzel, dizelerinizin ustaca, eserinizin duygu yüklü oldugunu belirtmekden vazgectim :))
Boşa gitmez konuk ağırlamak için giden pembeler. Heybemden yine aynı güzellikte düşerse şiir, heybenizdeki yorumu beklerim sakın bir yere düşürmeyin emi... ;-))
SAYGIDEĞER HOCAM, İKİ DEFA SEVİNCİM, BİRİSİ BEĞENİNİZ İÇİN DİĞERİ, SİZ GİBİ HARİKA ŞİİRLER YAZAN BİRİNİ İLK KEZ KONUK OLARAK GÖRDÜĞÜM İÇİN ONUR DUYDUM...HOŞ GELDİNİZ.... SAYGILARIMLA.....
konuk almak ve ağırlamak onur ve renk işi..ben teşekkür ederim dost kalemi ağırlamak görevim..elimde tek renk var olsa diğerleride dost kalemlerin olurdu...
Ama lütfen mutluluk şiirleri yaz hep...