Vurulmuşum…vurulmuş…vurulmuşuz Kurşunsuz Tenha sokaklar kör kaldırımlar ve tutanaksız her şey Habersiz makber Az toprak kokusu doldurmuş yine cebine yağmur…
Yaşım sonbahar dökümü Gözüm sabahın köründe Mevsim az aralanmış Üşümüş geceden sığınmacı kuşlar beklerken aydınlığı Kış başlangıcı düşler uyandırmış yastığımı…
Kıtlık kıran bir yalnızlığa sarılmak Sular donmuş saatler durmuş Ve ben bir mülteci olmuşum okuduğum şiirlere Mütemadiyen sevdiğim kırlangıçlar gidiyordur o ülkelere…
Çok üşümüyor değilim hani Dün yaktım kendimi Tüm kediler ısınsın diye bir varilin içinde Ne külüme tutundu bu kent Ne ben gezebildim kış bakışlı Eski ezgiler dudağımda yangın…
Sabahın beşi ve sen gene yoksun Duvarda siyahbeyaz hatıralar Solgun sardunyalar Dediğin gibi dönüyor dünya Ve saatler durmadan seni gösteriyor…
Bugünde sabahın beşi Eşikte terliğin kapımda yokluğun Üşüyorum Çok korkuyorum Ya kar düşerse umutlarıma…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YA KAR DÜŞERSE.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YA KAR DÜŞERSE.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreği burcu burcu şiir kokulu can ablam benim, teşekkürler sıcaklığın için. "Üşüyen yürek herzaman iç yangınıyla sıcaktır" bu çok güzel bir söz... Sonsuz saygı ve selamlarımla ellerinden öptüm can ablam benim...
Yüreği burcu burcu şiir kokulu can ablam benim, teşekkürler sıcaklığın için. "Üşüyen yürek herzaman iç yangınıyla sıcaktır" bu çok güzel bir söz... Sonsuz saygı ve selamlarımla ellerinden öptüm can ablam benim...
Sende İYİ ki varsın rakibem. Seninle rekabet güzel şey gerçi her seferinde beni yensende şiirde... Her zaman ve daima en dern saygı ve selamlarımlasın bilesin...
Hele son kıtaya bittim.
Çok iyisin dostum.