Tutmasını bilseydin eğer yüreğimin elleri vardı Görmesini bilseydin eğer gözlerime oturup sana gülen yüreğim Sen, ben den ziyade içindeki yalnızlığı sevdin Senden kalan sensizliğe hibe ettim beni Yokluğum, varlığına armağan olsun.!
Öyle güzelliği çağrıştıran Hafızama nakışlı anılarım olmadı seninle Yüreğim hep süklüm büklümdü Ki; gecenin ezberini bozacak anlamlı sözlerin yoktu, olmadı zaten Ondan olsa gerek hep bir şeyler eksikti Yarım kalmışlığım tokat gibi yüreğime indi Hep bir şeyler kırılıp, döküldü Kırılan cam değil yürekti.!
Kızdım, öfkelendim, içimde ki soğuk duvarları yumrukladım Oysa güzel günleriydi özlemim İçimi kemiren hasretindi Sitem ettirip, söyleten Artık ne söylesem anlamsız Öyle uzak ve yabancısın ki ben den
Yoruldum.! İnsanlara güvenimi yitirdikçe sustum.! Kapattım gözlerimi ve kulaklarımı Yüreğim iki büklüm Yoktun, yoksun artık ben bana sarıldım Gözün aydın nazenim Bundan böyle herkese, her şeye sağır ve dilsiz yüreğim.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sağır Ve Dilsiz Yüreğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sağır Ve Dilsiz Yüreğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreksiz kişilerin ayrılığı batmasın yaramıza... Ne çoklar aslında bunlar. Size bir şarkı öneriyorum iyi gelir. Raprerin/hevi Şiiriniz herzamanki gibi çok ama çok güzel.
candan kutlarım,
ömrüne bereket olsun
eser çok harika,,,,,,,,,,,