nasıl güzel gülerdi nasıl sesli ve içli mutluluk olurdu sağım, solum gülüşünü sevdiğim adam karlı dağım babam yine günlerden sen eksiğim yalnızlığım kimsesizliğim ne gidecek bir baba ocağım ne sığınacağım ana kucağım nede elini öpeceklerim var!
dedim ya kimsesizim! bir rüya olsa keşke gitmişliğin bir hikayeden çıkıp gelsen tutsan çocukluğumun ellerinden seninle meydanlar tepesine insem annem arasa köşe bucak kaybolmuşluğum olsan bir nefeslik acım dinse sussa içimin ağrısı sarılsam ağlayacak omuzum olsan ağlasam doya doya bir yudum mutluluk olsaydın kimsesizine gülüşünü sevdiğim adam özlemim babam.
bana dostluğu sahiplenmeyi paylaşmayı çıkarsız sevmeyi öğreten güzel adam. yine bütün yıldızları sana gönderdim rahat uyu yüreğimdesin kutlu olsun günün yüzümün düşen yanı hasretim babam!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gülüşünü Sevdiğim Adam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gülüşünü Sevdiğim Adam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baba yokken bile varlığını hissettiren kişidir. Çoğu zaman da öldükten sonra, insanlar babanın hayatındaki ağırlığını hisseder. Duygulara hitap eden güzel bir paylaşımdı. Çok çok güzel.
nasıl güzel gülerdi nasıl sesli ve içli mutluluk olurdu sağım, solum gülüşünü sevdiğim adam karlı dağım babam yine günlerden sen eksiğim yalnızlığım kimsesizliğim ne gidecek bir baba ocağım ne sığınacağım ana kucağım nede elini öpeceklerim var!
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...