Kaç kez söyledim sana yarım kalmışlığının ardına öfke biriktirme aklının kıyılarında ki dalgaları ceplerine doldur gözlerini iliştir sevdana içimde ki denizin derinliğini gör bir gün ölüm ansızın gelir geç kalırsın sevmeye geç kalırsın gülmeye kaç kez söyledim, dinlemedin ki içinin öfkesinde kulaç atma boğulursun diye yokluğun dedim yalnızlık ölüm dedim görmedin duymadın bilmedin beni...
Yüreğimi susturduğum günden beri şiirlerimin rengi soldu artık aynalara yazılmıyor adın harflerimin sesi boğuldu uzakların türküsüne kulaklarımı tıkadım dilimi örgütledim sesine sarılan sesime duyarsız kaldım ülkeme benzettim içimin iniş ve çıkışlarını işgal altında ruhum kıyıdan çekiliyor denizlerim içime vuruyor yüreğimin sıvaları dökülüyor üstüme...
Beklemiyorum artık dönüşünü umutsuzca kaçışını unutmadım çünkü sesinin görkemine kapılışımı gözümden süzülüp yüreğimde çağlayan ırmaklarına gözlerimi kapadım bilmiyorum seni...
Hiç bir zaman bilmeyeceksin seni gömdüğümü gözlerin gözlerimle buluşmayacak ne boynu bükük şiirlerim ağlayacak köhnemiş duygulara nede senden kalan anılara anlamlar yükleyeceğim soluksuz kalan ağaçlar gibi bulutlarım ağlamayacak ormanlarına...
Keşke yüreğinin gel gitlerine kurban seçmeseydin beni kelimelerin ağrılıydı sancısı geçmeyecek kadar derin ezbere geçtin aklımın sokaklarını oysa yüreğimin onay verdiğine aklım firar verdi...
Hem artık resmelerimize şiirler yazmıyorum ardı ardına yazılan sevda sözlerim yorgun bütün harfler kaçak senli rüyaları hayra yormuyorum buna sevdaya küskünlük içine çekilmek diyorlar…
Bekleme bir daha boşuna ellerimle kapattım yaralarımı senli tüm şiirleri yok ettim inadına kendime tutundum öldürdüm bizi bir ben kaldım...
Beyaz bir sayfaya doğurdum seni acıların uğultusunda gömdüm yoksun bende Gittiğin gün bittin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beyaz Bir Sayfaya Döğurdum Seni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beyaz Bir Sayfaya Döğurdum Seni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygu yüklü şiirleri sunan yüreginizi taktirlerimle beğendim ve tebrik ederim... ........................................................................ Saygı ve selamlar..
7 Mayıs 2018 Pazartesi 20:04:45 kıymetli can kalemine özüne sağlık anlamlı bir eser okuduk senin gönül defterinden yedi iklim dört derya bahar olsun kaleminden . ....kazim karagöz
Duygu yüklü şiirleri sunan yüreginizi taktirlerimle beğendim ve tebrik ederim...
........................................................................ Saygı ve selamlar..