.../ Dokunsalar ağlayacak gibiyim Gecenin kıyısına bıraktım sesimi Ünlemi şaşkın sözleri avuçlarına Bir şehir kadar yorgun Odalar dolusu yalnız Ne haldeyim Sorma Bilme...
Kasımın hırçınlığı üstünde, küskün bulutun ağlamalarına Üşümüşken içimin duvarları Her damla umutları ıslatıp, üşüttü Ve adımızı yazamadığımız o duvarlar yıkandı Üstüne özgürlük ve devrime dair yazdığımız o yazılar silindi Ne çok şeyler yitirdik sevgili Daha çok yaşanmamışlıklarımız vardı, çiçeği burnunda
Ben her seferinde yüreğimi ağzıma alıp sana hicret ederken Sen bende ayrılığı sevdin Hayat denen kargaşada çok yoruldum Yine de hiç üşenmeden gözlerine çaktım gözlerimi İçiminde harlanan yangına, gözlerim su taşıdı Ve her yara gözlerimi şahit tuttu sevgili.! Bu ne demek bilir misin.?
Yokluğunla avuttuğum o gri bulutlar Karanlığa nikahlı, birazdan sicim gibi yağacak Gözlerime davetli bulutları nasıl susturabilirim ki Gözlerini gözlerime resmetmişken yok olup gidecek Peşinde koşup, tökezlediğimiz o sevmeler yok olacak Yitip giden zamana mı yoksa İçimde uyuttuğum acılara mı yanayım.? Sen söyle.!
Bilirsin sen kadar özgürlük sevdalısıyım Özgürlük her zamanki gibi yanı başımda Biraz yoğunluk Biraz pişmanlık Kırık, dökük sevmelere rağmen Hayatı ve özgürlüğü sevdim
Çoğu kez soluğumu kırdım nefes nefese Dimdik, tökezlemeden sana koştum Onca yorulmuşluğa rağmen Özgürlüğümü sen kadar sevdim Düşüp, kalktım yüreğine tutundukça Her yara gözlerimi şahit tuttu sevgili.!
Sağım, solum pusuyken Kıyılarıma vurup durdu özlemler Yasaklarını delmek gerek gitmelerin Üşüdüm kâh yakınında, kâh uzaklığında Üstüme yürüyen yokluğunda Ki; her yara gözlerimi şahit tutmuşken Yoruldum Bence dön gel sevgili...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Her Yara Gözlerimi Şahit Tuttu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Her Yara Gözlerimi Şahit Tuttu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili ustam; keyifle okudum. Her satırı özlem dolu bu güzel hasret dizelerini bizlerle paylaştığınız için size teşekkür ediyorum. Emeğinize, yüreğinize sağlık. Selam ve saygılarımla...
Gri,küskün Kasım'ın bulutlarının soğuk hırçınlığı altında bile içinde harlanan ateşe rağmen üşüyen,peşinden gitmeye çalışırken tökezleyen ve ağlayarak ıslanan o güzel yüreği yerine; Bahar aylarında Dersim deki gibi bulutsuz,berrak bir gökyüzü altında;güneşin ısıttığı bir yüreğe bırakmasını,içinde bulunan özgürlük ve devrim ateşinin hiç sönmemesinin o güzel yüreğine daha yakışacağını düşünüyorum.Unutmaki şairin dediği gibi hepimizin gitmeleri olacaktır.Bu gitmelerin seni tökezletmeyip,sevmeyi ve özgürlük ateşinin hiç sönmemesini dilerim. Her zamanki gibi harika dizelerin için teşekkürler.Kalemin hiç kırılmasın,daim olsun
candas62 tarafından 12/1/2014 11:12:24 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çoğu kez soluğumu kırdım nefes nefese Dimdik, tökezlemeden sana koştum Onca yorulmuşluğa rağmen Özgürlüğümü sen kadar sevdim Düşüp, kalktım yüreğine tutundukça Her yara gözlerimi şahit tuttu sevgili.!
Sağım, solum pusuyken Kıyılarıma vurup durdu özlemler Yasaklarını delmek gerek gitmelerin Üşüdüm kâh yakınında, kâh uzaklığında Üstüme yürüyen yokluğunda Ki; her yara gözlerimi şahit tutmuşken Yoruldum Bence dön gel sevgili... . Kalemin var olsun. Ne güzel yazmışsın. Ama sakın ağlama, asla üşüme sevenlerin vuslatı yakındır. Selamlar, saygılar...
Bence dön gel sevgili..."
dönseler çare olurlar mı ...
ya da
aranan çare mi ...
tutup ellerinizden..
ta gözlerinizden gönlünüze ...
bak/sa
"sor"/sa
"bil"se ...
dermını mıdır ...
selam ve saygılarımla