Yine gece Yine yokluğun yanbaşımda Birazdan başlar içimin ağrısı Geceye sancı olur Nehir saçlarım rüzgârın orkestrasına karışır Dilime düğüm düşüreni söyler Acının ayrılığın ezgisine tını olur...
Senden gidişim Sürgünlüğüm aşka vefadır belkide Kendime yasak bildiğim Kendime haram kıldığım Oysa gözlerinde uyuyup uyanmışlığım var Adın geçtiğinde içimin titreyişinde Yüreğimin kurduğu her cümlede sen.
Bu aralar öksüz bir çocuk gibi kıvrılırım içime Öyle içten ağlarım ki Öyle içten kanarım ki Aklın şaşar Yüreğin uçuklar İçimde büyüyen çığlıkta yok olursun...
Sonra uzun uzun susarım Anılar ağız birliği yapmış yokluğuna Hepsi aklım ve yüreğime hüküm ediyorlar Aklıma mıh gibi çakıyorlar seni Yüreğim zaten serserin Ağlayan soluma avuntu arıyorum...
Derin ve iç acıtan suskuların vardı Çocuksu hallerin aklıma takılır Uzanır tutamam ellerini Dokunamam gözlerine Uçurumlar büyür içimde Özlem zinciri vurulur ellerime, dillerime Dokunamam yüreğimde büyüttüğüme Öyle zor ki yokluğunla iyi geçinmek Bilirsin asiliğimi Sana olan deliliğimi Sana olan sevgimi Yinede kendime yediremem içimin acısını Sırtımda ki bıçağı Kalbimin sızısını...
Biliyorum Gün gelecek sen de özlüyeceksin Yüreğin acıyacak Gözlerin gözlerime hasret Ellerin ellerimi arayacak Hasret türkülerini siper edip kendine içine ağlayacaksın Ömrümüze erken uğrayan hazana Kırılan düşlerimize. Öyle içini kazıyacak ki yokluğum Gözlerin dolacak Kendine kızacak Bize ağlayacaksın...
Yinede sen ağlama solumun ağrısı Ben kıyamam ki sana Ben ağlarım sana Ben ağlarım bize Sus Şiir bakışlım Yarım türküm Gözünden düşene ölürüm...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözünden Düşene Ölürüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözünden Düşene Ölürüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yinede sen ağlama solumun ağrısı Ben kıyamam ki sana Ben ağlarım sana Ben ağlarım bize Sus Şiir bakışlım Yarım türküm Gözünden düşene ölürüm.. . Yüreğinize sağlık yazacak kelimeler bulamıyorum hani beni alıp götürdü denir ya Beni bin parça eden sözlerdi
Yinede sen ağlama solumun ağrısı
Ben kıyamam ki sana
Ben ağlarım sana
Ben ağlarım bize
Sus
Şiir bakışlım
Yarım türküm
Gözünden düşene ölürüm..
.
Yüreğinize sağlık yazacak kelimeler bulamıyorum
hani beni alıp götürdü denir ya
Beni bin parça eden sözlerdi