Hüzünlü vakitlerin ellerinde ıslanırdı düşlerim Kayan bir zeminde dik durma telaşındayken Her yağmur damlası gözümden düşeni saklardı Ve yolum hep ağlayan şiire düşerdi Bu kaçıncı ağlak şiirdi Kaçıncı yüreğimi toplayışımdı? Unuttum belki de!
Unutamadığım! Yaralı yüreğimin rıhtımında, kalmışlığımın ilk olmadığı İçimde ki ölü kuşların çığlığı martıların sesiyle yarışırca yükselişiydi İçimin ağrısı aynada ki yüzümü kanatırken Kendime öfkelendim Yüreğine dokunan yüreğime kızdım Gözlerine akan gözlerime sitem ettim İçime ağladım...
Düşlerimin büyüklüğüne Yüreğimin suçuna seni ortak bildim Seni hep Munzur’a benzettim Suskun ve hırçın içine akıyordun Bense Dersim kadar yaralıydım.
Bir yanım Anadolu Bir yanım Dersim olurdu Öfkede Kara denizdim Hırçın vururdum yüreğinin kıyılarına Sen Munzur’un akışında türkü olur Şiirler okurdun sürgünlüğüme Ben de gözlerinde soluklanırdım Esmer gülüşüne palazlanır Yüreğinde kaybolurdum Taparca severdim seni...
Tanrıya her el açışımda seni dilerdim Düşlerimi ekerdim yüreğine Gelip toplardın dualarımı meleklerle gökyüzünden Ben hep inatla seni dualarıma katardım...
Ah yokluğuna yorgun düştüğüm! Sensiz vakitler yangınıma körükle geliyor, boşluğuna düşüyorum Ürkütüyorum geceyi Gecenin kanatlarında usulca süzülüp sana geliyorum Yudum yudum gözlerini içip sen oluyorum Karanlık gecenin kollarından kurtarıp beni Nefesine sarılıyorum Sen mavi göğüm Yüreğimin ağrısı Sevdama ev sahibi Sen yine de inanma Yer bulduğum gökyüzüm Ben hep sevdim seni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yerde Bulduğum Gökyüzüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yerde Bulduğum Gökyüzüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilirim Aşık Bacımın insanlığını.Şiirlerini daha iyi bilirim.Sırala desen, işte bu kabusum olur.Sığdırmaya çalışırım yan yana, o da olmaz. Abin eğiliyor, saygıyla, tüm şiirlerinde olduğu gibi bu şiirinin de önünde. Sen hep Varol Aşık..
cgececi tarafından 1/30/2018 1:33:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sitem.. Sitem. Kendisine öfke, yüreğine öfke duymak. Şairin iç dünyası bu zaten . Yüreğine dokunan yüreğime öfke. Öfke duyulmasa Sitem olmasa şiir olmazdı . İyi ki öfkelenmiş İyi ki sitem etmiş Ve iyi ki bu kadar güzel bir şiiri bize okutmuş Yürek sesiniz daim olsun ..
Dizeler şairin iç dünyasında yaşanılan yaşatılan ikircikli yaşama vurgu yapmak ister gibi ve buna itiraz aslında çok sitemli çıkıyor dizelerde sokağa
Ve şair taşlarını ortaya dökerek her dizede isyanını daha çok ateşliyor ve bu isyan özleme gebe bir süreklilik kazanıyor... Her ne kadar şiir Sitem ve özlemin insan yüreğindeki yansımasını anların sarkacında yaşarken ve içinde ki; gizli öznede artık çiçek açmayacak saçlarım diye düşünse de kim bilir belki de içinde toplanan karların altından bir yediveren boynunu uzatıp merhaba diyecektir yaşama. kim bilir...
Şiir güzeldi Tebrik ederim sevgili kardeş can Emeğine Yüreğine sağlık Sevgimle....
Güzel düşüncelerin mahsülü olarak yazılan şiir övgüye layık mükemmel bir eser olmuş...
........................................................................ Saygı ve selamlar..