Okuduğunuz şiir 17.10.2017 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Umuda Yalancıyım
Ah sevgili! Yokluğunda mesafelere isimler koyuyorum Hasret Gurbet diye İçim üşüyor Sonbaharın ayazına kapılıyorum Her yerde sararan yapraklar Doğa uykuya hazırlanıyor Oysa daha dün gibiydi Burcu burcu kokan çiçekler Mavi ve yeşilin aşkı Mevsimlerde değişti Tıpkı insanlığından uzaklaşanlar gibi...
Yine de her şeye rağmen umut diyorum Bir tek onunla aram iyi Herkesin her şeyin adına omuzlayıp Hayaller kuruyor Martılarla konuşup Bulutlara el sallıyor Denize resimler çiziyorum...
Tüm korkulara inat Sana ve devrime sevdalanıyorum yine yeniden Delice seviyorum sizi Dilimde dua, elimde kalem uzak diyarlara Özgürlüğe şiirler yazıyorum korkusuzca...
Aldırmadan ölüme! İçimde ki acıya ve her şeye inat Sevgiyle büyüyen Umudun elinden tutan çocuklarla Koşuyorum dere, tepe Uçurtmalar uçuruyoruz Karanlığın sonrasında Devrimli güzel günlere yürüyoruz güle oynaya...
İçimi uçuklatan özlemle Turnalarla semah dönüyoruz Tüm evren secdede Sonra tutsak şehirlerin direngen çocuklarıyla halaya duruyoruz Yıkılan evlerin yerine sevgiden şatolar kuruyor Güneşi taşıyoruz üşüyen çocuklara...
Dünya sevgiye Dünya savaşsız günlere dönecek Her şey güzel olacak biliyorum Bu inançla yarına koşuyorum dolu dizgin Çok mu abartım bilmem Lakin affedin! Belki duyguların mahcubiyeti olur Ben umuda yalancıyım...
ASMEROZ-62 Gülşen Polat
Yüreğimin sesini güne taşıyan edebiyat defteri seçki kuruluna, yorum yazan ve beğeni yapan şiirdaşlarıma sonsuz teşekkürler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Umuda Yalancıyım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Umuda Yalancıyım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinden o umutları hiç kaybetme sakın sevgili Gülşen. Yoksa nasıl gidilir o menzile, nasıl yıkılır karanlıkların saltanatı. Uzun bir aradan sonra seni okumak güzeldi
Gülşen Hanım, öncelikle umudunuzu kaybetmediğiniz için tebrik edeceğim. Hani diyor ya şair "Hayat önce bitmeli ya umut önce biterse" diye. Ben de ülkemde ve bütün dünyada insanlığın barışı ve kardeşliği için dua ediyorum. Yarınlardan korkmamak bilakis aydınlık yarınlar için mücadele etmek lazım.
Tüm korkulara inat Sana ve devrime sevdalanıyorum yine yeniden Delice seviyorum sizi Dilimde dua, elimde kalem uzak diyarlara Özgürlüğe şiirler yazıyorum korkusuzca... Güzel dizelerini çok beğeniyle okudum.Kutladım emeğini.