Yaşama kafa tutan zaman içinde Artık ne aklımın Ne de kalbimin hükmü yok...
Her şey başa sardı Üstüme sinen hüzün Ve göğü kuçaklayan kara bulutlar efkarın dibine vurdu.
Ah delal! Bin bir umutla yüreğine sığındığım Gülüşünde ıslandığım Mavisini yüreğime sardığım Sevdanın eşiğinde kalmışlığımın ilki değil...
Şimdi Buluta asılan yağmur tanesiyim Gözden düşüp İçimde ölene Yüreğime gömdüklerime Bir mezar daha ekledim...
Belkide kaderdi Belkide şanssızlık Hiç dinmedi içimin kargaşası Yüreğimin duvarindan dönen iç sesim sorguladı beni. Ve dilimin kekerisinde paslanan sözlerimi yutarken Umudun aynası kırıldı Yine boşa sardı zaman!
Oysa; Umutan ibaretti yaşam Ölmekle, yaşamak arasındaki ince sınır Rüzgârın şarkısı hep hüzünü söyledi Herkes yarasının derinliğinde anlam yükledi Başka ezgilere nakarat oldu Yüzümün kaygısında aynaya düşen içimin çığlığıydı aslında Bir ben bildim Bir ben gördüm...
Ahh delal! Hüzündü böğrümde volta atan Özlemdi Yar yarası Baht karası Memleket sevdasıydı İnsanca yaşam için kaygıydı, kavgaydı Kalemin uçunda deliren şiirdi Söven, sayan, kafa tutan Cemal Süreya’nın sürgün hikayesi Ahmet’in kürtçe şarkısı Yılmaz’ın memleket özlemi Sevgiliye duyduğu hasretti Tıpkı onlar kadar eksik Onlar kadar yorgun Onlar kadar dirençli Bir şiirde mahpus Öfkede deliydim!
Acıklı hikayelerin kahramanı Bir çocuk kadar masum Bu yüzden hayata acemi kaldım Süt kokan çocuk Şiir kokan kadındım Büyümeyi bilmeden Didindim Direndim Yine yarım bir hikâyeden hasarlı çıktım Bu yüzden yorgunum!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öfkede Deliydim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öfkede Deliydim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
birbirini seviyor.
Ama fitne fesat durmuyor.
Şiir çok anlamlıydı...
Tebrik ederim.