Yüreğin nerdeyse Ordadır nefes alışın Hasretin olduğu yerde başlar içinin acısı Gözlerinde ki hüzünün öyküsü. ..
Geceyi kucaklayan gün bitiminde Sesime düşen yoksulluğun Yeniden hayata yenilmişlik gibi Yaslanır göğsüne yokluğunun ağrısı Acıyla bilenen yüreğimin sancısı Kederle yüz göz edip Kaderin kıyısına getiren...
Hep bir yudum mutluluk adınaydı içimizde çoğalan hüsran Nice masum düşlerimi karanlığa gelin vermişliğımdi öfkeme yenik düşüşüm Siyah beyaza çaldı tüm anılar Omuzlarıma pay ettiğin hüznümün bestesi Hep aynı makamda söylendi hikayemizin yaralı türküsü...
Oysa ben sana koşarak yürüdüm Sen yoktun hiç bir yerde Ve gitmişliğimin ağrısıydı içimi acıtan Kal deseydin keşke Gitme kal diyemedin Ve bir şiirin ellerinde gözlerimin hüznüne takıldım Tamda orta yerinden kırıldım Dalına tutundugum çınarın. Üşüdüm incindim Hiç bir mevsim tutmadın ellerimden ısıtmadın Varlığının zehmerisinde kaldım Aklıma kaçak Yüreğime yeniktim ...
Yüreğim nerde attıysa Orasını evim, kutsal topraklarım bildim Öksüz öykümün vatanı Yarım kalmışlığımin türküsüdür yeniden başa saran...
Eğer Gittiysem Yorgunsam Yormuşsan Tutunamadıysam yüreğine Candan tutmadıysan ellerimden Tutunamıyorsam başkasına Sevemiyorsam sen gibi Bil ki hâlâ soluma ağrısın...
Her nerede unuttuysan kendini Topla yüreğini uzat ellerini Gittiğin yerlerden bir selam gönder Geceden çaldığın yıldızları gönder Haydi uzat yüreğinin ellerini bilinmedik zamanlardan Yaşanmışlıkların hatrına Her neredeysen Bir masalın içinden çıkıp gel Ya da bir hikayeden Yarım kalan öykümüzden Notasız türkümüzden Şimdi tam zamanı Çık gel Bir şiirle sar üşümüşlüğümü Küsmüşlüğümü Yılların ağrısından Yolların uzaklığında korkmadan Tamda yüreğim son kez sana kuçak açmısken. Hadi gel...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öksüz Öykümün Vatanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öksüz Öykümün Vatanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şükür seni tanıdığıma,hep senin yüzünden başladı bu şiir sevdası.Olsun ben dünden razıyım Aşık Bacımın şiirlerine. Ne vefalısındır ki sen, çok iyi bilir bu abin. Bu şiirini de aldım,yazıcım yok ama yazdım bir kağıda,ağaç hakkını helal eder bu şiire.Okuyacağım,okuyacağım sonra.. Seslendireceğim bunu.Hep derim az sigara iç,yorulma fazla,sen çok yaşa e mi.. Yüreğine sağlık.
Aramıza hoş geldiniz güzel insan. Çok sağ olun güzel yürekli abim. Şiir tutkunuza vesile olduysam ne mutlu bana. Şiirlerime nefes olduğunuz için ayrıca teşekkür ederim.... Umut, sevgi ve şiirle kalın.
Ne vefalısındır ki sen, çok iyi bilir bu abin.
Bu şiirini de aldım,yazıcım yok ama yazdım bir kağıda,ağaç hakkını helal eder bu şiire.Okuyacağım,okuyacağım sonra..
Seslendireceğim bunu.Hep derim az sigara iç,yorulma fazla,sen çok yaşa e mi..
Yüreğine sağlık.