Ahh dinine saydığım dünyasında Kötülerin gazabında Çarmıha gerilen İsa’yım Bir yanda Tanrının gazabı Bir yanda insanın azabı...
Kör kuyuda unutulmuş Yusuf’um Koca deryayı aşan Musa’nın Hızır’ı araması gibi aradım seni Kokunu Sesini özledim Canında büyüten annem...
Yokluğunda Yaralarımı geceyle sardım Üşüdüm Küçüldüm Göğü çektim üzerime Yinede tadı olmadı hiç bir şeyin...
Bazende temmuz cehenneminde Kerbela kuyusundan gözlerimle su taşıdım Hasan ve Hüseyin’e yetişemedim belkide Yokluguna kavrulan yüreğime döktüm Olmadı işte Hasretine düşen yüreğime sözüm geçmedi Sancıyor Acıyor İçim ağrıyor!
Bu yüzden çoğu zaman yüreğimi sakladım herkesten Avazım çıktığı kadar dağlara, yollara bağırdım Esen rüzgârdan medet umdum Belki sesim sana ulaşır Belki kokunu gelir bana...
Çoğu zaman sensizlik uçurumunda Eyüp’un sabrına tutundum Eksildim Yarım kaldım Ellerim yaralı yüreğime gitti Her yerimden kanadım anne...
Ahh bir bilsen! Yokluğunu omuzlamak Sensiz yaşamak nasıl zor! Ben beni, Ben eksikliğimi anlatamadım kimselere Öksüzlüğümün vakti olmadı Kemsizligim resmi çok anne...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kimsesizliğimin Resmi Çok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kimsesizliğimin Resmi Çok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözünün bebeğinde büyütürken dünyayı Canından gelen cana, akan pınardır anne. Değişmez tırnağına, eline verin ay'ı Bir ömür sevdasıyla, yegâne yardır anne.
Canından gelen cana, akan pınardır anne.
Değişmez tırnağına, eline verin ay'ı
Bir ömür sevdasıyla, yegâne yardır anne.
Ahmet Moran