Yine yüreğimin suskunluğu geceye düştü Yer sustu Gök sustu Adını söyleyen dilim sustu Aldırma suskunluğuma Suskunluğumda bile avaz avaz seni söyledim Aklım ve fikrim sana hizmet etti
Gözümde ışık, Yüreğime atış oldun Ana dilim gibi sevdim seni Telaffuzu zor her cümlede çıktın karşıma Şiir oldun Çay oldun Umut oldun Kokusu üstünde taze ekmektin sen, bana...
Bu yüzden olur olmaza özledim seni Yokluğuna sövdüm İçim yandı, Yüreğim daraldı Gözlerim gözlerine değince, Sesin sesine karşınca ayaklarım yerden kesildi...
Seni andıkça canım yandı Yanıp yanıp külle karıştım Sensizlik başa bela, noksanlık Aklımın karmaşası Yüreğimin sızısı...
Artık ne kaldı bizi omuzlayan bir kaç kelimeden başka Şiir diye yazdığım Yüreğimin feryadı Yokluğuna sitem Yalnızlığımın resmi...
Bir çift gözün esaretinde kalmışlığımdan Unutmak istedim herkesi, her şeyi Kendimi, sesimi Dedim ya silmek istiyorum hafızamı Kendime bile mecalim yok Kocalmış bir şehir kadar yorgunum!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bizi Omuzlayan Bir Kaç Kelime şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bizi Omuzlayan Bir Kaç Kelime şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günümün şiirini paylaştığın için çok teşekkür ederim Şair bacım. İyi ki varsın.Kaç yıl oldu senin şiirlerini takip ederim.Sendeki yürek başkadır, kim bilir belki toprağındandır ,onu da bilirim. Abin saygıyla eğiliyor Usta kalemin karşısında. Sevdiceklerinle çok yaşa.
Her emek kutsaldır, şiiri yazarken de düşünülerek emek sarf edildiği için kutsaldır...
........................................................................ Saygı ve selamlar..