(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR GÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR GÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaderine deme belâm Çıkar için verme selâm Söylediğin her bir kelâm Sîn taşına geçer bir gün. _____________________diyesim geldi güzel nasihatler zincirini okuyunca. Kaleminizi ve bu güzel eserinize gereken kıymeti takdir eden seçki kurulunu kutluyor, muhabbetle selâmlıyorum.
Sevgili Afet ablam yine gönül katreleriniz çağlamış sayfanızda bize de beğeni ile okuyup muazzam bir tebrik göndermek düşer her daim selam ve sevgiler olsun benden dost kaleme
bir dondun pir dondun Afet Ablam, yoksa seni Mersin'de uzduler mi, su uc bes gunde. Yok degilse, siir inceden ince hakli serzenisiyle, biz kullar icin gecerliydi. Selam sevgimle..
Saygı değer Afet hocam, Hayat okulu ve gözlemleri yaşanmışlıkları dizelere taşıyan ve nasihat içerikli güne düşen anlamlı eserinizi ve sizi yürekten tebrik ediyorum, sizi ve seçici kurulu kutluyorum. Saygılarımla.