Ortasındayız sokağın Aylardan ekim sonu İçimize ektiğimiz tohumlar Ve bir kaldırımın kenarındayız Başımızı okşayan lambalar ve yandan geçen arabalar…
Ben seni öperken çalan kornalar Ve dökülen yıldızlar Seni alıp götüren şarkılar Akşamların kutsallığı bu yüzden belki…
Yaprak dökerdi sonbahar Ben sende yeşerirdim Teninde derin bahar iklimi Terli sevişmeler iklimlerin yastığında uyurdu…
Bir kumru çıplak ağaca konardı Bir sürü sığırcık kırlangıcın peşine düşerdi Banklarda yağmurun buğday taneleri yeşerirdi Ben en çekilmez halimle çekilirdim pencereme…
Yaprak dökerdi dışarıdaki sonbahar Sen içimde derin bir Cumhuriyetle dolaşırdın Sarı odalı türkülerin kokusu yakamoz koynumuzda Zulamda tenin gizli öpüşmelerim Ah o fotoğrafların vurmasa beni bu kadar…
Hatıralar barikat kurmuş puslu takvimde Ve tüm göçmen kuşlar çok uzakta Saatler geldiğin vakitlerin esaslı duruşunda Taze çay kokusu sabahların güneşinde yine sen…
Hangi vakit aralasam perdemi faili meçhulüm ben En karanlık akşamlarda bu denli gelmesen aklıma Tutanaksız gömülecek tüm güncel düşüncelerim Ki yerden akan nehirler de fışkırır Biz paramparça saçılırken yıldızlarla…
**
Sen kadınsın sil yerleri Ben yıkarım kömürleri Çorbamız sıcak olsun Mavi önlüklü çocuklarımız az gülsün…
Sakın kızma ufaklığa Oynarken kirlettiği için dizlerini Çalıştır…çalıştır makinayı Maaşta alacağım deterjanı bir de beyaz dondurmayı Sen donup kalma sakın Tünelden çıkar çıkmaz banyoya gireceğim…
Sen kara yüzümü de seversin bilirim Sen kaynat çorbayı bugün erken geleceğim En yıkanmış halimle Hem de tazminatımla aldığım beyaz elbisemle Yak sobayı bekle beni az sonra geleceğim Sefer tasımda nefesin ensemde az kömür t/aşım….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK , KARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK , KARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Madende hâlâ kurtarılamayan işçileri düşündüm. Sağ çıkacaklarına inanmıyorum. Bir tas sıcak çorbanın özlemiyle evlerine gideceklerken az sonra, kilitlendi hayat, kaderciler eliyle..
Bir Ekim gecede başlamıştı bitmez sandığımız sevdamız Ve bütün umutlarım o gece şen şarkılar söylüyordu işte o an Unutturmuştun bana karanlığı .........................kutlarım sevgili şair arkadaşım..
Bir Ekim gecede başlamıştı bitmez sandığımız sevdamız Ve bütün umutlarım o gece şen şarkılar söylüyordu işte o an Unutturmuştun bana karanlığı .........................kutlarım sevgili şair arkadaşım..
göçüklerde kayaların arasından hava sızar ya insan kaç zaman bir suyun altında ezilir ki...karışık işte her şey...onların yakınlarına sabırlar kömür kendi sobasında kor olur diyelim...neyse...
lambalar mı olacaktı acaba ?
----------
tebrik ediyorum...