Ölüm düşerdi bize Geceleri üşürdü dizleri sokakların Sarıldığımız şarkıları koyardık Bu yüzden bilmeden salardık adaklık nefesimizi Kıyımızda akşam burnumuzda deniz…
Balıklar susuz vurulurdu Biz dalardık kayalıklardan daha derine Kopuk fırtınalarda attığımız uçurtmalarımız Nemli baharlarda yosunlu eskiler…
Şarkılar çalardı caddelerde “Çalgıcı karısı Binnazzzz Binnazzzz” Kuşlarda ölürdü türkülerin dalında Ama biz oynardık her ezgide…
Baharda Çingene renkli öpüşmek Sonrasında kavruk iki dudak Ekimde derinden sevişmek Öpmek öpmek …(-mek, -mek) fiil ötesi İki düş görümlüğü bir mazi işte…
Şimdi ansızın gelsen şu içeri İçerim İçerim şenlenirim Kokun dursa yastığımda Dışarıda kış gezerse gezsin Ben bir öpeyim Bana ne Takvim ne gösterirse göstersin Tenin en güzel mevsim Durursa dursun saat…
İki fotoğraflık tek sarılmalık bir şiir Uzak ufuklar ve sancılı sabahlar Ah şu yıpranmış kitaplar da savrulmasa Camlarımda donukken bu aralar akşamlar Ölüm düşmezdi bu kadar ezgilerle bize….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EZGİLER... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EZGİLER... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölüm sessizliği var havada yağmur düşer sokağına yüreğimin sensiz öksüz Geceler ayrı bir uzar ufukta şarkılar hep aynı melodisinde. Sarıldığımız şarkıları koyardık .............. Bu yüzden bilmeden salardık adaklık nefesimizi .........................
mavi desem az gelir, söz söylesem yetmez bu kadar dize sığmaz yoruma şimdi bir şey istesem hem de içten sen bu şiiri sayfana da eklesen ne güzel olur benim için...