Şarkılar yüzünü sürmüş sokaklara Aşkın dokunaklığı arkadaşlarım ve akşamlarım Üşüyen kelimelerin melodileri Derinden sürmeli etrafımdaki ağaçlarım Ve o sevdiğim sokak şarkıcılarım…
Sallanan caddelerde gölgelerin Uygun adımlıydı her seferinde seni hatırlamalarım Gök kıblem Yerler mabetlerim Hangi vakit düşse dizlerim Kanatlarım sana doğru…
Uçup gider içimdeki kelebeklerim İki ömre bir öykü Isla şimdi dudaklarımı Yağmur çökmeden öncesi Kollarımdaki yıldızlarımla sarılayım ruhuna…
Şemsiyelerimiz kalsın oralarda Sen gel parkamda kurulan Ben sende terleyeyim Bir kandil ol sen ben etrafında döneyim Ellerim senin coğrafyana ezber…
Hangi kelime seni tarif edebilir ki Çarpışırken olmadık bir köşede Saçların Sonbaharlarım Ki sevmişiz bir kere kitapçıların vitrini…
Kekeme kalmış kelimeler Sana bu kadar lal Dudağında dört mevsim eteğin gri Saçlarında sarı Esirinim diyemezdim ki…
Dedim işte şairler kahvesinde Telve bulaşığı dudağına dokunmak Sen kırk yıllık yalnızlığımdın sanki Ben andan çok yokluğundaki eksikliği saydım…
Seni öperken bu kadar sarhoş kalacağımı nereden bilirdim Uyurken izlemek bir nevresimde seni Çırılçıplak ruhlar iklimi sanki “sarı benizli sevdalar” senin imzan romanlarda Benim kayboluşlarım senin gidişlerinde…
Şimdi ne vakit bir şiir dokunsa Kusacak tüm öyküler Senden önce kırlangıçlardan sonra Ve ölüm çelenkleri en çiçekli Dudağımda senden kalma çilek tadı işte…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELİŞLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELİŞLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dedim işte şairler kahvesinde Telve bulaşığı dudağına dokunmak Sen kırk yıllık yalnızlığımdın sanki Ben andan çok yokluğundaki eksikliği saydım… ...............
özlemin dayanılmaz ha koptu ha kopacak kıyamet yüreğimin derinliklerinde.
Şiir bütünsel olarak ustacaydı severek okudum üstat Yüreğine sağlık, Kalemin daim ilhamın bol olsun ___________________________________________Selamlar saygılar
YAZ ABLAM YAZ . NE OLUR DURMADAN SEN ;HEP AKICI YAZ HİÇ KİMSEDE BÖYLE ŞİİRLER OLMAZ BU ANLATIM BU KALİTE TARZ KALEMİN DAİM OLSUN SAYGILAR GÜZEL KARDEŞİM
İnsanlara tatlı duygular sunuyor.
Gönlüne sağlık.
Kalemin susmasın.
Selamlar...