Camlarda kan kristali Dışarıda akşam Ağaçlarda sapsarı bir nevresim Hangi yöne dönse üşür gözlerim…
Kitaplıklar en kutsal sığınak Sevişme iklimini yitirmiş mevsimler Dört duvar bir tavan Saçak arasına tünemiş geceyi dinleyen sevdiğim kuşlar…
**
Yalnızlığın türküleri çoğalır durmadan Beyaz kağıtlar ve sevdiğim kadınlar Biri yırtılır çöpe gider diğerinde kırılır kapılarım Elimde aşka doymamış mektuplarım…
*
Dumanlar havalanırken şehir çekilirdi evlere Kurum yağdırırdı hasretliğin yarım kalınmışlığı Kış günlerinde hep gelirdi deli aklıma o giden kadınlar Az düş kurup iki ısınmak iyi gelir her insana..
***
Münevver’in resmi karşımda kış güneşi Asiye’nin giderken bıraktığı mektup elimde Koltuğun üstünde otura dursun o albümler Gülten’in kafamda kulpunu kırdığı kupamda kahvem… Saç telleri ve yıkamadığım yastıklarım Her vakit durmadan yıkandığım hatıralarım Dün kırk yıllık temizlik yaparken denk geldi tek bir küpe Hayriye’nin desem o sevmez bu türleri Eşi kesin kendisindedir de Ah bu kadar kahve dökülmeseydi yere Hatırlamayacaktım benden en son Aysel’in çekip gittiğini…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜNLER... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜNLER... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine sağlık
Kalemin daim olsun üstat
_________________________________________Saygılar selamlar