Okuduğunuz şiir 22.10.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
LOŞ IŞIKLAR-1
LOŞ” IŞIKLAR”… . . .
**
Sonrasına konmak bir kelebeğin koynunda Her kayan kuyruklu yıldızın peşinde Sana karışmak bir nehrin en kıvrımlı kemiklerinde Ucuz biiiir şarap eşliğinde düş düş düşlerim Uçurtmalarım ve arkandan koşan şarkılarım Bir de beni sana sürükleyen o mubarek uçurumlarım…
Hangi vakit çalsa koşar adımlarım Telaşımda çocukça hey - acanım Şimdi kokun girecek anahtar deliğinden Koridorlar dahil senin renginle dolacak Kim bilecek dışarıda hangi mevsimin gezindiğini…
Plakta eski ezgiler sokakta derin şarkılar Evsiz insanlar ve kediler ve kaldırımlar Islaklığım salaklığımdan belki Şu begonyaların olmasa çoktan atardım kendimi yollara…
Her kırlangıç giderken veda etmese Suların şarkıları yağmurlara bu denli değmese Yüzün duvarlarıma sinmeseydi bu kadar Bir şiire çınar kadar sığınmayacaktı belki yüreğim
Ne bir martının perdeli ayağı Ne deli bir ay Ne düşen yıldızlar İçimde üşüyen kumsallar ve sen med-cezirim…
Bomboş loş IŞIKLAR Yokluğundaki karanlıkta susuz su bardağım Gözlerinde şerbetler ve kaybolan renkler Ah hatıralarım ve göçmen kuşlarım Bekleyin bekleyin… Benzi soluk bir geceleyin Ben de bir mevsime sarılıp sizinle geleceğim….
BAŞTA YAZMAMA OLANAK SAĞLAYAN EDEBİYAT DEFTERİ ÇALIŞANLARINA SONRASINDA NAÇİZANE ŞİİRİMİ FAZLASIYLA ONURLANDIRIP GÜNE TAŞIYAN SEÇKİ KURULUNA SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMLE...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LOŞ IŞIKLAR-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LOŞ IŞIKLAR-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Plakta eski ezgiler sokakta derin şarkılar Evsiz insanlar ve kediler ve kaldırımlar Islaklığım salaklığımdan belki Şu begonyaların olmasa çoktan atardım kendimi yollara…
Kutluyorum değerli kardeşimi,inceden sitem,derinden hasret çok duygulu güzel dizeler başarıların bitimsiz olsun selam dualarımla.
Merhabalar dost ne dense az bu şiir düşünce imgeleme ruhumdaki fırtınaya eşlik etti karanlık yollardan tutundum şiirin ellerine günüme düşürdüm teşekkürler
Şimdi kokun girecek anahtar deliğinden Kim bilecek dışarda hangi mevsim olduğunu. Ne kadar yüceltmişsiniz ötekini. aşkın kendisidir güzel olan ve sana hissetirdikleri gerisi ve o tefarruat. Tebrik ederim
Plakta eski ezgiler sokakta derin şarkılar Evsiz insanlar ve kediler ve kaldırımlar Islaklığım salaklığımdan belki Şu begonyaların olmasa çoktan atardım kendimi yollara…
Plakta eski ezgiler sokakta derin şarkılar
Evsiz insanlar ve kediler ve kaldırımlar
Islaklığım salaklığımdan belki
Şu begonyaların olmasa çoktan atardım kendimi yollara…
Kutluyorum değerli kardeşimi,inceden sitem,derinden hasret çok duygulu güzel dizeler başarıların bitimsiz olsun selam dualarımla.