(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DESEM BİLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DESEM BİLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyulurken hıçkırık son bir defa genizde Yılanlara sarıldım düştüğüm bu denide Analadım ki bir ömür geçiyormuş sensiz de Sildim seni sinemden, silemem desem bile. ******* Silinmiyor gönülden o masum büyülü aşk Bir ömür olsam sensiz, olmuyor hiç meşk Çimentosu hicran ile, olup gönüde köşk Yıkılmıyor deprem ile, nice sitem etsen bile *Kirazçiçeği* Sevgi yüklü saygılarımla.
Bu nasıl sofistike bir şiir olmuş.Afet sultan.Bahse girerim.Operasyondan sonra senin yüreciğin yumuşamış,Sensizde oluyomuş derken benim bildiğim sen iyi vuruş yapardın.Ama böylesi karşı için daha yıkıcı olur zannedersem.Yüreğine kalemine sağlık ablacığım.Selamlar sevgiler....
Zaman her şeyin ilacı..Siliniyor silinmez denilen...Zaman zaman hatırlansa da küçük bir anı oluyor sadece... Çok güzel bir şiir..Kutlarım..Selam ve Saygımla...
7+7 vezinli şiirlerde ritmin hakkını vermek ve müzikal yapıyı korumak zordur...Uyak ve ayakların etkinliği, mana ahenklerinin birlikteliği ve bunlarla beraber ritmin şiire güç katması için şairin mahir kaleminden hünerler dökülmesi gerekiyor...Şiirlerine önceden aşina olduğumuz değerli büyüğümüz Şair Afet Kırat Hanımefendi her zaman olduğu gibi bu şiirinde de söz sanatında var olması gereken tüm güzellikleri gönül enginliği ile izhar etmiştir...Siz yazmaya devam ettikçe bizler de sizi örnek alacak ve bu yolda yürüyen değerli dostlarımızla hep birlikte var olacağız...teşekkür ediyoruz size bu güzel paylaşmınız için...Allah uzun ve sağlıklı ömürler ihsan etsin....
Afet Hocam ben zeynep(ebruli) ne güzel sizi okumak.Öyle güzeldi ki dizeleriniz.Özledim inanın şiirlerinizi.Kutladım gönlünüze sağlık.Hayat bir zaman geliyor her şeyi unutturuyor.İmkansızı bile.Saygılarımla.
zaman herşeyi çözüyorda birde beklemesi olması.. bir rüyadır gelir geçer yaşam bu olsa gerek ,biz insanoğlu herşeye katlanıyoruz öylede olmak zorundayız yaradaılışımız gereği.
güzel bir şiirdi kutluyorum dizelenmiş hislerinizi.. yazan yüreğe selam olsun..sevgilerimde yanında
Tebrikler afet hanım ,insan hayatta yapamıyacağını sadığı şeyleri de yaptığını görüyor. sağlık ,huzur ve güzellik dolu günler diliyorum efendim. şiirinizi beğeniyle okudum. saygılar.